Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Jamen jeg er lige blevet sygemeldt idag så den står på sofa ligning med der tilhørende xfactor sodavand, lækkert chokolade jeg fik sammen med min store overraskelse igår og manden i mit liv.. lækkermåsen er lige puttet

Det lyder som garanti for en god fredag aften. Hvordan kan det være, at du er sygemeldt? Hvis jeg må være så fræk at spørge om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mamalou

StineW79 skriver:

Ja thea elsker alle programmer hvor der er nogen der synger, bager eller laver mad. Så nu får hun nattøj på, og dynen ligger klar. Så hyggeligt!!  Vh stine

Bare rigtig hyggeligt - og klar til at komme i seng, hvis "uheldet" skulle være ude

Anmeld

15. februar 2013

Monski

Mamalou skriver:

Bette chefen er hos sin far. Jeg har lige spist hjemmebragt sushi og kaster mig snart over en skål med slik, imens jeg underholder mig med baby.dk og snart xfactor i tvet.

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Jeg ser xfactor og Anthon ligger snorkende i mine arme
Kæresten er til band som han er hver eneste fredag så ham ser jeg først ved 00:30-01:00 tiden.
Annerbandanner har haft skoldkopper hele ugen og jeg testede postitive i sidste uge så vores verden har været lidt på den anden side.
Nu skal jeg snart spise et marcipanbrød og drikke en dåsecola

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Munder skriver:

Venter på, at far/mand putter bettemouse efter Disney sjov, og så skal vi hygge med ugens afsnit af Masterchef på tv3play

Det lyder også rigtig hyggeligt Det er dejligt med noget kvalitetstid når mindstefolkene sover

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Monski skriver:

Jeg ser xfactor og Anthon ligger snorkende i mine arme
Kæresten er til band som han er hver eneste fredag så ham ser jeg først ved 00:30-01:00 tiden.
Annerbandanner har haft skoldkopper hele ugen og jeg testede postitive i sidste uge så vores verden har været lidt på den anden side.
Nu skal jeg snart spise et marcipanbrød og drikke en dåsecola

Der ligger han sikkert godt Er han blevet frisk igen? 

Tillykke med graviditeten

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Det lyder som garanti for en god fredag aften. Hvordan kan det være, at du er sygemeldt? Hvis jeg må være så fræk at spørge om det?

Det må du gerne.. Vi ska ha nummer to her til sommer og er plaget af voldsom bækkenløsning også et traume i min hofte fra sidste graviditet, derud over har jeg stadig kvalme og tarmene så nu vil lægen ikke være med til det mere så er lidt blevet tvunget (ihvert fald en meget kraftig anbefaling) så det er bare skod

Anmeld

15. februar 2013

Maja_4000

Forsøger at få Caroline til at sove .. Og ellers står den på bland-selv, sodavand og dårligt fjernsyn

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Det må du gerne.. Vi ska ha nummer to her til sommer og er plaget af voldsom bækkenløsning også et traume i min hofte fra sidste graviditet, derud over har jeg stadig kvalme og tarmene så nu vil lægen ikke være med til det mere så er lidt blevet tvunget (ihvert fald en meget kraftig anbefaling) så det er bare skod

Åhh så hænger det sammen med den store overraskelse?

Hvor langt er du henne? 

Jeg forstår godt, at det er frustrerende at blive sygemeldt også selvom man sagtens kan se fornuften i det. 

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Mamalou skriver:

Bette chefen er hos sin far. Jeg har lige spist hjemmebragt sushi og kaster mig snart over en skål med slik, imens jeg underholder mig med baby.dk og snart xfactor i tvet.

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Næsten det samme

Puttede bettemanden tideligt da han var udmattet efter dagens timer med mor spiser manden hjemmelavet sushi, ser x-factor og tror også jeg skal over i slikskuffen

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Maja_4000 skriver:

Forsøger at få Caroline til at sove .. Og ellers står den på bland-selv, sodavand og dårligt fjernsyn

Dårligt tv hører bare til Ellers ville der ikke være tid til at nørde den på baby.dk samtidig

Giver hun sig ikke så let den lille?

Her er det helt underligt ikke at have chefen hjemme, tager mig selv i at lytte efter, men må vist hellere nyde roen og lade op til han kommer hjem søndag igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.