Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mamalou

Stivdie skriver:

Han er lige fyldt 3 år. Elsker bare at høre hvordan hans sprog udvikler sig helt vildt lige nu! Han er lige begyndt at forstå det der med familierelationer, så i dag har vi snakket en masse om, at hans farfar også er hans fars far og min far, men at jeg ikke har nogen farfar, for han er død. Han har dog lidt svært ved at forstå at onkels (min kæreste) far ikke også er hans farfar (minfar). Men det er da også noget rod, at folk skal have så mange titler

Det er svært at finde ud af, især fordi de tænker så logisk de små - og verden er bare ikke altid logisk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Stivdie

Mamalou skriver:

Det er svært at finde ud af, især fordi de tænker så logisk de små - og verden er bare ikke altid logisk  

Ja, det tog også lidt tid for ham at finde ud af, at den person, som han kalder far også hedder Christian, og også er en mand og også en bror :-)

Anmeld

15. februar 2013

Victoria2013

Vi har en af mine gode venner på besøg - vi har lavet og spist flæskesteg med det hele og set X-factor... det har været rigtig hyggeligt

Nu sidder min ven og min kæreste og glor film og drikker whisky... jeg har bare ondt i ryggen og er træt og vil slappe af - men har jo heller ikke lyst til bare at smide vennen hjem... 

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Stivdie skriver:

Ja, det tog også lidt tid for ham at finde ud af, at den person, som han kalder far også hedder Christian, og også er en mand og også en bror :-)

Tænk at hans far også kan være noget for andre. Det er da så sødt 

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Kia2013 skriver:

Vi har en af mine gode venner på besøg - vi har lavet og spist flæskesteg med det hele og set X-factor... det har været rigtig hyggeligt

Nu sidder min ven og min kæreste og glor film og drikker whisky... jeg har bare ondt i ryggen og er træt og vil slappe af - men har jo heller ikke lyst til bare at smide vennen hjem... 

Nej det er måske ikke så god stil, selvom jeg sagtens kan forstå at du har lyst til det. Kan du ikke hoppe ind under dynen og slappe lidt af?

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Jibbe skriver:

Ligger i sengen og stener iPad. Toke har MØB igen igen så aftenen er gået med at få ham til at sove og Frej havde ikke sovet til middag i vuggestuen, så han gik kold 1815 i sin nye juniorseng
Manden min ser lidt fjernsyn inden han kommer iseng. Så ret kedelig fredag her...

Det lyder til at være sådan en fredag, hvor man bare falder ned i tempo efter en lidt hård uge Jeg håber mindstemanden snart bliver frisk igen. Der er ikke noget værre end MØB

Anmeld

15. februar 2013

Carina:-)

Far og de yngste sover.

De ældste hygger med film.

Jeg skulle forestille at arbejde,men skulle lige overspringe lidt med baby.dk

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Carina:-) skriver:

Far og de yngste sover.

De ældste hygger med film.

Jeg skulle forestille at arbejde,men skulle lige overspringe lidt med baby.dk

Baby.dk = verdens bedste overspringshandling

Anmeld

16. februar 2013

Victoria2013

Mamalou skriver:

Nej det er måske ikke så god stil, selvom jeg sagtens kan forstå at du har lyst til det. Kan du ikke hoppe ind under dynen og slappe lidt af?

Det er bare heller ikke rigtig noget man gør når man nu har gæster... endte med at stene til filmen sammen med dem, men nu er jeg godt nok også træt. Håber ryggen har det bedre i morgen

Anmeld

16. februar 2013

Jibbe

Mamalou skriver:

Det lyder til at være sådan en fredag, hvor man bare falder ned i tempo efter en lidt hård uge Jeg håber mindstemanden snart bliver frisk igen. Der er ikke noget værre end MØB

Nej det er frygteligt det møb 7 mdr gammel og ørelægen kalder ham et rigtigt ørebarn. Det er bare øv!
Og ja det er har været en lang uge på trods af manden har ferie og jeg har barsel. Så nu satser vi på idag bliver super god og hyggelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.