Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Monski

Mamalou skriver:

Puhaaa... Så hænger man jo næsten ikke sammen længe. Hvor gammel er din søn? De kloge siger, at jo yngere børnene er desto mildere er tilfældene af skoldkopper

Nej nemlig ikke, må indrømme det har været rigtig hårdt!
Han er 3 så han er ret gammel i forhold til det med skoldkopper, men tror også han har haft omkring 200

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Nåh ha ha nej nej min mand hader valentinsdag og gir aldrig blomster, tror jeg har fået det 5gange i løbet af vores ti år, men igår stod der sku et blomsterbud med blomster og chokolade til mig fordi han vidste at jeg bare syntes alt er skooood lige nu.. så det var en ordentlig suprice

Jamen jeg er 19+2 eller sådan noget

Det er bare så længe og der er så meget jeg gerne lige ville nå, jeg har skolegruppen så havde sådan håbet på og ku sende dem afsted til sommer

Åhhh... Det er rigtigt Valentines day Dejligt med forkælelse

Jeg kan godt forstå, at det er øv også fordi, at det er tidligt i graviditeten. Det passer altid dårligt og især når man arbejder med mennesker. Så er det svært ikke at føle, at man svigter. Jeg er selv sygemeldt på deltid og arbejder som socialrådgiver. Jeg er dog sygemeldt af helt andre årsager, men det er svært at blive hjemme, når andre er afhængig af en... 

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Åhhh... Det er rigtigt Valentines day Dejligt med forkælelse

Jeg kan godt forstå, at det er øv også fordi, at det er tidligt i graviditeten. Det passer altid dårligt og især når man arbejder med mennesker. Så er det svært ikke at føle, at man svigter. Jeg er selv sygemeldt på deltid og arbejder som socialrådgiver. Jeg er dog sygemeldt af helt andre årsager, men det er svært at blive hjemme, når andre er afhængig af en... 

Helt vildt der fik hormonerne da fritløb må jeg indrømme

Det er nemlig det, de regner jo med en men det er der jo os en her hjemme der gør og det må jeg priotere lige nu. Ja så kender du alt til det

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Storms-Mor skriver:

Min trold r os hos hans far - GUD hvor jeg allerede savner ham !

Men ellers ser jeg os x factor

Jeg kender det så godt. Det tror jeg aldrig helt, at jeg vænner mig til. Jeg har holdt vinterferie med min søn denne uge og har været sammen med ham uafbrudt siden sidste fredag... Så er det altså svært at aflevere SELVOM jeg godt ved, at han selvfølgelig skal se sin far.

Hvornår får du din søn igen?

Anmeld

15. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mamalou skriver:

Bare rigtig hyggeligt - og klar til at komme i seng, hvis "uheldet" skulle være ude

Ja det er nemlig smart, bare at ku bære hende i seng, når hun falder i søvn, for tror ik det vare så længe nu inden hun sover! Vh stine

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Maja_4000 skriver:

Jo, hun har givet sig nu hun er inde i en periode hvor hun synes, at hun skal sove på gulvet , i vores seng eller faktisk bare alle andre steder ind i hendes egen seng hehe

Det kunne jeg godt forestille mig .. Caroline er 26 måneder og jeg har endnu ikke været væk fra hende en nat

De får nogle sjove ideer ind i mellem de små Men de går som regel hurtigt over, når mor og far er bestemte

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Monski skriver:

Nej nemlig ikke, må indrømme det har været rigtig hårdt!
Han er 3 så han er ret gammel i forhold til det med skoldkopper, men tror også han har haft omkring 200

Det er så synd! Selvom manglende nattesøvn er hårdt, så er det altid noget, at han ikke har været så hårdt ramt om dagen. 

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Helt vildt der fik hormonerne da fritløb må jeg indrømme

Det er nemlig det, de regner jo med en men det er der jo os en her hjemme der gør og det må jeg priotere lige nu. Ja så kender du alt til det

Det er fuldstændig rigtigt

Anmeld

15. februar 2013

Monski

Mamalou skriver:

Det er så synd! Selvom manglende nattesøvn er hårdt, så er det altid noget, at han ikke har været så hårdt ramt om dagen. 

Ja det er vi også glade for men hans energiniveu har bare været højt, man kan virkelig mærke at han mangler den børnehave

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Bette chefen er hos sin far. Jeg har lige spist hjemmebragt sushi og kaster mig snart over en skål med slik, imens jeg underholder mig med baby.dk og snart xfactor i tvet.

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Datteren blev puttet kl 19.00 og imens kørte kæresten efter snolder

Spiser ostepops og drikker sodavand! Det er vores eneste slikdag om ugen så nyder den stort! Og så har vi "fri-weekend" dvs. min søster skal have vores datter til overnatning fra lørdag til søndag, så hele weekenden skal vi bare nyde at lave ingenting - udover lidt oprydning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.