Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Lund18

Mamalou skriver:

Bette chefen er hos sin far. Jeg har lige spist hjemmebragt sushi og kaster mig snart over en skål med slik, imens jeg underholder mig med baby.dk og snart xfactor i tvet.

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Har sendt manden på weekend med fodbold, og mandemiddag så jeg har lavet en stor skål slik og tændt for x-factor :p

Og sidder self og zapper rundt på baby.dk nu hvor vi venter os til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Monski

Mamalou skriver:

Der ligger han sikkert godt Er han blevet frisk igen? 

Tillykke med graviditeten

Tak
- ja det er han, skoldkopperne er på vej væk og han sov igennem i nat.
Han har slet ikke været mærket af det pånær at de klør, men om natten.. Pyha han har været oppe 10 gange hver nat.
Vi krydser fingre for at han sover igennem igen

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Miss BananaHammock skriver:

Næsten det samme

Puttede bettemanden tideligt da han var udmattet efter dagens timer med mor spiser manden hjemmelavet sushi, ser x-factor og tror også jeg skal over i slikskuffen

Din fredag aften ligner min en helt del Det lyder rigtig hyggeligt

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Åhh så hænger det sammen med den store overraskelse?

Hvor langt er du henne? 

Jeg forstår godt, at det er frustrerende at blive sygemeldt også selvom man sagtens kan se fornuften i det. 

Nåh ha ha nej nej min mand hader valentinsdag og gir aldrig blomster, tror jeg har fået det 5gange i løbet af vores ti år, men igår stod der sku et blomsterbud med blomster og chokolade til mig fordi han vidste at jeg bare syntes alt er skooood lige nu.. så det var en ordentlig suprice

Jamen jeg er 19+2 eller sådan noget

Det er bare så længe og der er så meget jeg gerne lige ville nå, jeg har skolegruppen så havde sådan håbet på og ku sende dem afsted til sommer

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Lund18 skriver:

Har sendt manden på weekend med fodbold, og mandemiddag så jeg har lavet en stor skål slik og tændt for x-factor :p

Og sidder self og zapper rundt på baby.dk nu hvor vi venter os til sommer

Det er faktisk ikke så tosset med alenetid

Tillykke med graviditeten. Så er baby.dk lige det rette sted Jeg har været her siden lige inden jeg testede positivt

Anmeld

15. februar 2013

Moar2011

Mamalou skriver:

Bette chefen er hos sin far. Jeg har lige spist hjemmebragt sushi og kaster mig snart over en skål med slik, imens jeg underholder mig med baby.dk og snart xfactor i tvet.

Hvad laver du? 

Vh. Louise

Min trold r os hos hans far - GUD hvor jeg allerede savner ham !

Men ellers ser jeg os x factor

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Monski skriver:

Tak
- ja det er han, skoldkopperne er på vej væk og han sov igennem i nat.
Han har slet ikke været mærket af det pånær at de klør, men om natten.. Pyha han har været oppe 10 gange hver nat.
Vi krydser fingre for at han sover igennem igen

Puhaaa... Så hænger man jo næsten ikke sammen længe. Hvor gammel er din søn? De kloge siger, at jo yngere børnene er desto mildere er tilfældene af skoldkopper

Anmeld

15. februar 2013

Maja_4000

Mamalou skriver:

Dårligt tv hører bare til Ellers ville der ikke være tid til at nørde den på baby.dk samtidig

Giver hun sig ikke så let den lille?

Her er det helt underligt ikke at have chefen hjemme, tager mig selv i at lytte efter, men må vist hellere nyde roen og lade op til han kommer hjem søndag igen

Jo, hun har givet sig nu hun er inde i en periode hvor hun synes, at hun skal sove på gulvet , i vores seng eller faktisk bare alle andre steder ind i hendes egen seng hehe

Det kunne jeg godt forestille mig .. Caroline er 26 måneder og jeg har endnu ikke været væk fra hende en nat

Anmeld

15. februar 2013

Mettefpigen

Ser en film da der igen ingenting er i tvet...... ;-)

Anmeld

15. februar 2013

Stumpen

Munder skriver:

Venter på, at far/mand putter bettemouse efter Disney sjov, og så skal vi hygge med ugens afsnit af Masterchef på tv3play

Man kan kun knuselske dig søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.