Stumpen skriver:
Burde tælle til ti nu, men er lidt for sur til det, jeg synes du går over min grænse...
Jeg skriver at jeg er stolt af at jeg fødte uden smertestillende og så skal du ikke sætte spørgsmålstegn ved hvad det er for noget at være stolt over!
JEG vil have lov til at være stolt over at jeg ikke fik smertestillende, da det for MIG var noget at være stolt over.. Lige så vel som du er stolt over dit vægttab, dine løbeture, din samsovning med dine bø'rn, dine nye bryster samt din snarlig operation af maven...
Præcis...det er jo det jeg skriver...jeg kan bare ikke fordstå det er noget man er stolt af...en fødsel er jo ikke noget man som sådan selv er herre over...
Jeg er på ingen måde stolt af at jeg pressede et kæmpe barn ud, uden bedøvelse...at jeg kunne er ikke mine evner, det er bare sådan jeg er lavet, sat sammen til...jeg er kvinde, har en skede og en livmoder.
Kan ikke forstå du bliver så ophidset over det...en fødsel er jo ikke en ophøjet kunst eller noget som man har trænet sig til eller læst til...det er jo bare noget vi er lavet til...nogle kan andre ikke...
Måske det bare er fordi at vi ser forskelligt på det at være stolt...for mig er det når man har præsteret noget virkeligt flot, udover det normale og som ikke alle og enhver kan.
Jeg synes ikke et vægttab er noget at være stolt af, det kan alle gøre..så det er jeg kun glad for. At jeg sover med mine unger eller løber en tur er heller ikke ting i mit liv jeg er stolt af...
Sidder og tænker hvad jeg er stolt af...hmm...jo, jeg er stolt af at jeg har en evne til at tilgive og rumme andre mennesker. Men det er jo også til gavn for mig selv.-smiler
Men at være stolt over at presse et barn ud...nej, det må jeg sige...det er jeg ikke...
Knus Eva.
Anmeld