Jeg har haft en HÅRD fødsel/kejsersnit
Lå med kraftige veer hjemme i godt og vel og lidt over 1 døgn.. Blev endelig indlagt, da jeg var 3 cm åben, det tog sgu sin tid!! Lå på selv sygehuset med veer i 42 timer... Veer var kraftige og meget voldsomme, som veer nu engang er, men jeg åbnede mig slet ikk nok.. Nåede at åbne mig 7 cm i alt på de 42 timer

Det hele endte i et aks og så kommer den FORFÆRDELIGE oplevelse

Det hele går lidt stærkt, da mussepigen er påvirket af alle de mange timers veer og intet søvn eller mad.. Har kastede voldsomt op osv.. Jeg bliver kørt ind og der står VILDT mange inde på stuen.. Kan slet ikke følge med mere.. Jeg mærker han snitteret et lille stykke i maveskinnet, jeg siger STOP, det gør ondt og jeg kan mærke du skære i mig!! De stopper og venter ca 30 sek. og så begynder de at skære i mig igen! Jeg SKRIGER af smerte og RÅBER at det gør ONDT og de skal STOPPE!! Jeg forsætter med at SKRIGE og SKRIGE, og ryger ind og ud af bevisthed. Min kæreste råber SÅ STOP DOG FOR HELVEDE!! Lægen råber at de kan ikk stoppe, da de er ved at åbne min livmoder og så kan man ikk bare stoppe.. Jeg ligger bare og SKRIGER og tror min sidste time er kommet

Smerterne er så VOLDSOMME og jeg laver intet andet end at SKRIGE!! Fia sidder fast i mit bækkent og de prøver 2 gange med sugekop, men der ryger af, Kæresten har efterfølgene fortalt mig at de stod 3 mennesker og pressede på min mave imens lægen forsøger at få Fia ud med sugekop.. 3 gang lykkedes det åbenbart og han får revet Fia ud af maven.. Jeg er der blevet lagt til at sove.. Vågner op og kigger over på bordet, der ligger mit lille barn, som bliver tørt af og hun SKRIGER rigtig højt

Den stolte farmand får hende i armene og han går over til mig.. Ligger hende på mit bryst og jeg ser bare den KÆMPE blå/lilla mærke i hele panden på hende.. Så har sugekoppen fået fat i panden på den 3 gang

Det så MEGET voldsomt ud.. Ja det var min beretning, har jo fået den dejligeste pige man kan ønske sig

Håber på at jeg får lov at prøve og føde naturligt denne gang, men nu må vi se tiden an.. Skal til vægtscanning D. 23 Juli og D. 6 August vil den endelig beslutning blive taget.. Enten et planlagt kejsersnit eller os får jeg lov at prøve selv..
Anmeld