Manglede på arbejdsmoral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Moma

Nu er man selvfølgelig nogle år ældre, når man går på universitetet, men da jeg læste, var der én på holdet, som var rigtigt dygtig fagligt, som ikke havde job ved siden af. Hun var den sidste til at få fast arbejde, efter vi var færdige.

Jeg tror det er vigtigt, også som 16-årig at vise, at man kan holde flere bolde i luften på én gang. Selvfølgelig skal man også sige fra, hvis man ikke magter det, så man ikke får stress.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

KTP86

Nadia&Daniel skriver:

Nu kender jeg lidt mere til hende, forhold til før jeg starten tråden, og hun er dovn (i hvert fald ifølge moren)

Men ja, vi er forskellige - nogle kan arbejde ved siden af skolen, nogle vil ikke pga skole og andre orker det ikke åbenbart ikke

og nogen KAN ikke. Så længe du ikke er hende,så ved du ikke hvad hun kan rumme,det ved hun selv. Jeg har i min tid mødt mange mennesker der hellere ville fremstå for dovne fordi det faktum at de ikke var i stand til det de ville ,var for skamfuldt. Det er let at dømme..

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

KTP86 skriver:

og nogen KAN ikke. Så længe du ikke er hende,så ved du ikke hvad hun kan rumme,det ved hun selv. Jeg har i min tid mødt mange mennesker der hellere ville fremstå for dovne fordi det faktum at de ikke var i stand til det de ville ,var for skamfuldt. Det er let at dømme..

Dømmer ikke - jeg UNDRE mig stadig "bare"... Så du behøver ikke at dømme mig  du kan også bare undre dig over at jeg undre mig over det

Anmeld

19. november 2012

Tin

Profilbillede for Tin
KTP86 skriver:

Men det er da "sørgeligt" at en så ung pige ikke kan rumme så lidt!!

Tænker hvad så når hun bliver voksen og skal rumme fuldtids job, dumme chefer, venner, familieliv incl krævende børn, regninger, bolig mv......det er lidt nemmere at lære det nu, frem for når virkeligheden banker på jo.

Anmeld

19. november 2012

KTP86

Nadia&Daniel skriver:

Dømmer ikke - jeg UNDRE mig stadig "bare"... Så du behøver ikke at dømme mig  du kan også bare undre dig over at jeg undre mig over det

Du har dømt hende som et menneske der mangler arbejdsmoral,og det er bare ikke altid sådan det hænger sammen

Anmeld

19. november 2012

KTP86

Tin skriver:

Men det er da "sørgeligt" at en så ung pige ikke kan rumme så lidt!!

Tænker hvad så når hun bliver voksen og skal rumme fuldtids job, dumme chefer, venner, familieliv incl krævende børn, regninger, bolig mv......det er lidt nemmere at lære det nu, frem for når virkeligheden banker på jo.

Hvis hun ikke kan rumme det nu,så forstil dig hvordan det ville gå hvis hun påtog sig flere opgaver for at tilfredsstille omverdenen? Hun skal nok lære det. Hun studere OG hun arbejder. Hun gør det i sit eget tempo,og det ser jeg ikke et problem i

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

KTP86 skriver:

Du har dømt hende som et menneske der mangler arbejdsmoral,og det er bare ikke altid sådan det hænger sammen

Nej det gør jeg ikke (skrev i første indlæg, at jeg var i chok over UNGES arbejdsmoral - og ikke HENDES, og skrev også: selvom det overstående ikke 100% har noget med moral at gør)..

Så jeg dømmer ikke hende  UNDRE mig bare

Anmeld

19. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Nadia&Daniel skriver:

Du skrev, at du var i chok over unges arbejdsmoral - det er da mere end en undren over et enkeltstående tilfælde...

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

Mor og meget mere skriver:

Du skrev, at du var i chok over unges arbejdsmoral - det er da mere end en undren over et enkeltstående tilfælde...

- selvom det overstående ikke 100% har noget med moral at gør

Skrev også dette

Jeg prøver igen: JEG UNDRE MIG BARE - det har man vel lov til

Anmeld

19. november 2012

KTP86

Nadia&Daniel skriver:

Nej det gør jeg ikke (skrev i første indlæg, at jeg var i chok over UNGES arbejdsmoral - og ikke HENDES, og skrev også: selvom det overstående ikke 100% har noget med moral at gør)..

Så jeg dømmer ikke hende  UNDRE mig bare

Du referere til hendes historik hele tråden igennem,så hvis ikke det er hende der er hovedpersonen og grundlaget for oprettelsen af dit indlæg,så forstår jeg ikke hvorfor du refere til hendes historik hvor du sætter hendes historie i forbindelse med overskirften: "Manglede arbejdsmoral"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.