Manglede på arbejdsmoral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Nadia&Daniel

Jeg vil bare lige sige: jeg melder mig ud af tråden - jeg har bare skreven min undre, og det var det jeg ville.. I snakker bare videre vist det er det I har brug for

Jeg undre mig stadig over at man ikke orker 8 timers arbejde om mdr. Man har fri HVER lørdag og min. 2 søndage om mdr. Plus man kan bytte eller komme af med vagten vist man har brugfor tid til en opgave, men laver i sidste øjeblik

Men forsæt bare tråden vist I har behov for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Kief31

Mange unge mennesker gider ikke lave en dyt, min egen søn incl.. Han har mulighed for at tjene alle de penge han vil ved siden af skolen, men tager kun på job, hvis han lige står og mangler penge til en ting.. Da jeg gik på Handelsskolen havde jeg fritidsjob, hver dag efter skole samt hver anden lørdag..

Anmeld

20. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nadia&Daniel skriver:

Hold da op.. Vist man så 16 årige ikke orker at arbejde HVER ANDEN søndag (som det ENESTE), hvordan skal man så klare et 37 timers job senere i livet??

Tænkt at sige: "jeg er bange for at køre død i jobbet, vist jeg arbejder hver anden søndag, så jeg vil gerne nøjes med en søndag om mdr."

Er i chok over unges arbejdesmoral i dag (selvom det overstående ikke 100% har noget med moral at gør)..

Mennesker er forskellige. Hvis hun ikke kan overskue at abrjde hver anden søndag så er det jo sådan det er. Hun går i skole hver dag, for nogle er det hårdt nok i sig selv.

Det kan så godt være hun går i byen og er sammen med venner, men jeg kan nu ikke lade være med at tænke: Og hvad så. Hun er ung.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.