Manglede på arbejdsmoral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

sys også det er lidt dovent Jeg havde arbejde hver dag efter skole frem til et sted mellem 19 og 22 og derudover hver lørdag fra 8 til 16-18 udover min HF... og var afsted i byen med tøserne næsten hver weekend og havde også en kæreste jeg tog afsted til efter endt job lørdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Man får SU fra man fylder 18, og dér går de fleste i gymnasiet.

Hun er lige blevet 16 år - hun får da først su som 18 årige, så er der jo to år endnu til det

Anmeld

18. november 2012

modesty

Nadia&Daniel skriver:

Hun er lige blevet 16 år - hun får da først su som 18 årige, så er der jo to år endnu til det

Ja, det ved jeg godt. Du skriver at man ikke får SU i gymnasiet, jeg fortæller dig at det gør man - det er alderen og ikke uddannelsesinstitutionen der er afgørende.

Anmeld

18. november 2012

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Ja, det ved jeg godt. Du skriver at man ikke får SU i gymnasiet, jeg fortæller dig at det gør man - det er alderen og ikke uddannelsesinstitutionen der er afgørende.

Jamen tak for info.  men i denne "sag" får hun ikke su

Anmeld

18. november 2012

Gardenia

Benjamins'mor skriver:

Altså hvis de også går i skole til daglig.
Bla gymnasiet. Så forstår jeg det godt.
De er jo som regel i skole hver dag fra 08.00 - 15.30 og har derefter en masse lektier og afleveringer.

Anmeld

18. november 2012

KittyCatta

Da jeg gik på HHX arbejdede jeg mellem 15 og 30 timer om ugen, så har altid haft lidt problemer med folk, der brokkede sig over at de skulle arbejde fire timer om ugen.

det var hårdt, men hold nu op, hvor var det fedt, når jeg fik min lønseddel! 

Anmeld

18. november 2012

Tin

Profilbillede for Tin
KittyCatta skriver:

Da jeg gik på HHX arbejdede jeg mellem 15 og 30 timer om ugen, så har altid haft lidt problemer med folk, der brokkede sig over at de skulle arbejde fire timer om ugen.

det var hårdt, men hold nu op, hvor var det fedt, når jeg fik min lønseddel! 

Anmeld

18. november 2012

KTP86

Der er forskel på mennesker. Hvad du er i stand til at håndtere er hun måske ikke! Det er da bedre at hun kender sigselv godt nok til at vide hvad hun er i stand til ,end at hun påtager sig opgaver der gør at hun køre død i sine studier

Anmeld

18. november 2012

Nadia&Daniel

KTP86 skriver:

Der er forskel på mennesker. Hvad du er i stand til at håndtere er hun måske ikke! Det er da bedre at hun kender sigselv godt nok til at vide hvad hun er i stand til ,end at hun påtager sig opgaver der gør at hun køre død i sine studier

Nu kender jeg lidt mere til hende, forhold til før jeg starten tråden, og hun er dovn (i hvert fald ifølge moren)

Men ja, vi er forskellige - nogle kan arbejde ved siden af skolen, nogle vil ikke pga skole og andre orker det ikke åbenbart ikke

Anmeld

18. november 2012

Bertris

Da jeg fik på gym, arbejde jeg hver tirsdag og fredag i 2-4 timer pr vagt. 

Men vil da også sige at det kan være hårdt at arbejde (8-15 timer i ugen) ved siden af gym hvis man let bliver stresset, men i den klasse jeg gk i havde 50 % af klassen et fritidsjob hvor de arbejde mellem de 8 og 15 timer i ugen. 
Nu er jeg godt nok droppet ud, men havde intet med arbejde at gøre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.