Afslag på indskudslån :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

heaven

altså.... kan ikke lade være......

HUSK NU KAMMERTONEN....

Jannie - der tænker på maling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Zeta

Fordi det stresser mig og barnet at være der.. De råber og skriger konstant.. så jeg udsætter mig og barnet for en fare ved at være der for længe ad gangen.. OG så er det jo ikke rimeligt at jeg ikke har 1kr til mig selv. Jeg skal altså være afhængig af min mor i 3 mdr.. og det ser heller ikke godt ud overfor kommunen, når jeg skal være mor.. DERFOR!

Nu du bruger ordet til fare, så tænker jeg på risiko, men jeg har svært ved at tage dig helt alvorlig, for stod du ikke for en lille uge siden og malede køkken i terpentindampe? Det er da at udsætte sig for fare og potentiel risiko. Du kunne købe 2 ørepropper når du skulle spise, de koster 10,- på apoteket. Men jeg ønsker dig alt held og lykke med klagen på afslag på indskudslån.

Anmeld

3. juni 2009

heaven

Zeta skriver:

Nu du bruger ordet til fare, så tænker jeg på risiko, men jeg har svært ved at tage dig helt alvorlig, for stod du ikke for en lille uge siden og malede køkken i terpentindampe? Det er da at udsætte sig for fare og potentielt risiko. Du kunne købe 2 ørepropper når du skulle spise, de koster 10,- på apoteket. Men jeg ønsker dig alt held og lykke med klagen på afslag på indskudslån.

Gør du???

Jannie

Anmeld

3. juni 2009

Smukkert

Zeta skriver:

Nu du bruger ordet til fare, så tænker jeg på risiko, men jeg har svært ved at tage dig helt alvorlig, for stod du ikke for en lille uge siden og malede køkken i terpentindampe? Det er da at udsætte sig for fare og potentielt risiko. Du kunne købe 2 ørepropper når du skulle spise, de koster 10,- på apoteket. Men jeg ønsker dig alt held og lykke med klagen på afslag på indskudslån.

Min mor har boarderline.. Hun kører ofte psykisk terror på os alle sammen. Hun ville da slet ik acceptere jeg tog ørepropper i..
Der er en grund til jeg flyttede selv som 15årig..
Så jeg ser det som en absolut nødplan at skulle bruge plan B..

Anmeld

3. juni 2009

Zeta

heaven skriver:

Gør du???

Jannie

Det kan du tro jeg gør, men jeg er alvorlig bekymret for om hun får medhold med den argumentation hun bruger herinde! Derfor mener jeg det er godt hvis hun kontakter Mødrehjælpen, og satser på en plan B som jeg skrev tidligere.

Anmeld

3. juni 2009

Smukkert

Zeta skriver:

Det kan du tro jeg gør, men jeg er alvorlig bekymret for om hun får medhold med den argumentation hun bruger herinde! Derfor mener jeg det er godt hvis hun kontakter Mødrehjælpen, og satser på en plan B som jeg skrev tidligere.

Nu du er så klog på mødrehjælpen.. Hvad forventer du så de kan gøre for at hjælpe mig i denne her situation?

Jeg bruger også plan B hvis plan A går i vasken.. Men det ville være det bedste for mig - og mit "foster" - at plan A lykkedes.. Hvilket du jo ikke har forstået siden du anklager mig for ikke at bruge plan B nu.

Anmeld

3. juni 2009

Pige2009

Der er noget jeg ikke forstår her... Hvordan får du så råd til en helt ny barnevogn? Er det ikke også ved at spise hos din mor? Eller er der noget jeg har misforstået? For du skriver, at det enten er en barnevogn eller indskud...

Anmeld

3. juni 2009

Zeta

Smukkert skriver:

Nu du er så klog på mødrehjælpen.. Hvad forventer du så de kan gøre for at hjælpe mig i denne her situation?

Jeg bruger også plan B hvis plan A går i vasken.. Men det ville være det bedste for mig - og mit "foster" - at plan A lykkedes.. Hvilket du jo ikke har forstået siden du anklager mig for ikke at bruge plan B nu.

Jeg ved at Mødrehjælpen hjælper med rådgivning. Og du har tydeligvis brug for rådgivning og sparring, det indikerer andre og denne tråd meget tydeligt.

Anmeld

3. juni 2009

Zeta

linda2009 skriver:

Der er noget jeg ikke forstår her... Hvordan får du så råd til en helt ny barnevogn? Er det ikke også ved at spise hos din mor? Eller er der noget jeg har misforstået? For du skriver, at det enten er en barnevogn eller indskud...

Hvis det enten er indskud eller barnevogn, så er det godt nok et lille indskud eller en meget dyr barnevogn.

Anmeld

3. juni 2009

Smukkert

linda2009 skriver:

Hehe, nu skal jeg forklare

Rådighedsbeløb: 3500kr
Indskud: 12.000kr, hvis jeg selv skal spare det sammen er det jo
det rådighedsbeløb kommunen har beregnet: 2892kr x 3 + de 4200kr for den halve husleje i 2 mdr.. Det giver altså : 12876kr.
MEN med denne løsning, skal jeg sætte mit lån i bero, afmelde tlf, internet.

Hvis jeg får indskudslånet, har jeg 2892kr pr. mdr at leve for, nok lidt mindre, når jeg afbetaler et lån m.m., men som nævnt før kan jeg sagtens klare mig for det beløb.. Og så har jeg de 4200kr til en barnevogn.
Altså råd til at betale mine øvrige udgifter og samtidigt spare sammen til en barnevogn.. Hvis jeg selv skal betale indskudslånet har jeg 876kr fordelt på 3 mdr i overskud. Og dog, dem ville banken nok forlange jeg bruger til at betale lånet med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.