Zeta skriver:
Jeg tror ikke du vil høre det der egentlig blir sagt, at KH er en midlertidig tilstand, ikke noget man kan basere en tilværelse på.
Det lyder som om at din kommune vil presse dig ud af lejligheden, du skal handle hurtigt, da 2. klage behandles internt, og først bagefter ryger i den sociale ankestyrelse, og der har ventetider på op til 1½ år. Der kan du ikke bruge et evt. medhold til noget. Du skal derfor tænke i plan B. Og hvis du skal bruge argumenter, så skal det være andre afgørelser, dvs. noget der er præcedens - no more less.
Hvad med at kontakte Mødrehjælpen som tidligere opfordret???
Om kh er midlertidig eller ej, så er udgifterne de samme..
Det er første og sidste gang jeg skal på kh.. Jeg HADER at jeg ikke bare kan læse til aug.. (fik besked om at det ikke kunne betale sig, da jeg ikke ville kunne nå at afslutte et grundforløb), så jeg er tvunget til at være på kh, da ingen vil ansætte en gravid...
De har regnet mit rådighedsbeløb frem til at være 2892kr.
Jeg har (på baggrund af 2 gange halv husleje) regnet det frem til at være 3592 kr.
Minimum for hvad man kan have er 3690kr.
Jeg mangler altså kun 98kr.
Derfor tror jeg der er gode chancer for at de bevilligere mig det indskudslån.
Jeg har overvejet at kontakte mødrehjælpen.
Hvis jeg ikke får indskudslånet, så sparer jeg selv sammen til det. Så uanset hvad, så flytter jeg ikke herfra. Spørgsmålet er bare, om kommunen vil hjælpe, eller om jeg skal leve af mors mad hver dag og bruge alle mine penge på indskudet.
Anmeld