Afslag på indskudslån :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Smukkert

Eva skriver:

YEAH YEAH YEAH....(selvom du ikke gider jeg svare dig...) så vil jeg lige sige at du er super SEJ, at du havde overskud til at skrive til dem og nu får medhold...og skønt at sin kommune kan se hvad der er vigtigt for dig..

SUPER...SÅDAN!!!!!

tillykke...

knus Eva.

Takker..
Ja, kom jo også med vildt mange gode argumenter for hvorfor jeg skulle blive boende, og derfor fik jeg medhold . Det er SÅ dejligt at jeg er fri for de bekymringer nu.
Det er en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Honningblomst

Smukkert skriver:

Takker..
Ja, kom jo også med vildt mange gode argumenter for hvorfor jeg skulle blive boende, og derfor fik jeg medhold . Det er SÅ dejligt at jeg er fri for de bekymringer nu.
Det er en god dag

Det er skide godt gået...virkelig...du har det i dig...synes du skal skifte dit profilnavn til mælkebøttebarn...synes det er den sødeste beskrivelse på en mønsterbryder, som du jo er...
Super..

Anmeld

18. juni 2009

Smukkert

Eva skriver:

Det er skide godt gået...virkelig...du har det i dig...synes du skal skifte dit profilnavn til mælkebøttebarn...synes det er den sødeste beskrivelse på en mønsterbryder, som du jo er...
Super..

Hehe, det var da en god ide
Starter også i vuggestuen på mandag. Alle jeg har været i kontakt med synes godt om mig og er slet ikke bekymret for mine evner som mor, fordi jeg har ben i næsen og et godt selvværd. Det er så dejligt at få at vide gang på gang. Er slet ikke bekymret for om de fjerne barnet eller lignende længere . Ser bare positivt på alle de hjælpemuligheder jeg har til at få viden om børn - så jeg ender med at blive en super mor

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

Mælkebøttebarn skriver:

Starter også i vuggestuen på mandag. Alle jeg har været i kontakt med synes godt om mig og er slet ikke bekymret for mine evner som mor, fordi jeg har ben i næsen og et godt selvværd. Det er så dejligt at få at vide gang på gang. Er slet ikke bekymret for om de fjerne barnet eller lignende længere . Ser bare positivt på alle de hjælpemuligheder jeg har til at få viden om børn - så jeg ender med at blive en super mor

-smiler- Ihh, det er altså et godt navn til dig...
Og ja, du bliver da en super mor, netop fordi du kan se tingene fra mange sider og ved du kan blive bedre og lære nyt hele tiden...præcis som alle os andre..unge som gamle...jeg tror personligt på at der hvor det er "farligst" det er ved de mennesker som bare mener de er helt perfekte som de er, ikke kan blive bedre eller klogere eller lære af andre..
Nå, men jeg kan i hvert fald helt sikkert godt blive en bedre mor, men man må jo udvikle sig så længe man lever...
Du skal nok klare dig og klare dig godt.....det er jeg slet ikke i tvivl om...
Knus og tanker...
Eva..

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hvor er det bare dejligt smukke!!
Stort tillykke, og NU må du godt gå ud og købe lidt blåt!!
kæmpe knuser til dig!

Anmeld

18. juni 2009

Lusi

Mælkebøttebarn skriver:

Må altså også sige du er super sej 

Anmeld

18. juni 2009

Smukkert

Tusind tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.