Eva skriver:
Smukkert...jeg vil gerne ønske dig held og lykke med at anke og kan godt forstå du synes det er træls når det kun handler om de få måneder, før din situation er ændret og du står med et barn...håber kommunen kan se at dette er bedst for dig og vil give dig en ro, der i hvert fald er godt for dig og ikke mindst dit barn.
Og så lige en anden ting...synes virkelig du har ændret måde at skrive på og det er til det positive eller måske det bare er din indstilling der er ændret...men skønt at mærke og du har virkelig styr på det..
Knus Eva..
Takker for de positive ord..
Snakkede lige i tlf med hende der har givet mig afslag.. Spurgte hvad de mente man min. skulle have af rådighedsbeløb. Hun svarede, 3000-3500kr, plejer vi at sige. Jeg forklarer så at jeg rent faktisk har 3592kr pr. mdr. fordi jeg kun betaler ½ husleje i juli og august.. Hun sagde så, at de også gav mig afslag, fordi de ikke kan sige jeg godt må bo i en lejlighed på 85m2, til 4000kr, når jeg ikke har født endnu og der er så lang tid til. Så forklarede jeg hvor hårdt det ville være for mig at skulle til at flytte igen, når jeg egentlig bare har brug for ro i mit hovede. Forklarede også jeg ville få en ekstra regning for et halv-færdigt køkken. Hun sagde så at de godt kunne kigge på min anke-sag igen, men at der var stor sandsynlighed for at de gav afslag igen - og så ville den ryge videre og det kunne tage op til 6 mdr. før det kom en afklaring på det.. Nå, men er da nogenlunde positiv indstillet. Jeg har jo skrevet 5 sider, så mon ikke deres hjerte tænker: "hey, hun har rent faktisk brug for ro, hun bliver!", for nu er det jo ikke længere rådighedsbeløbet der er for småt... Det er jo dejligt nok.
Jeg ved ikke om jeg har ændret mig.. Det her er bare noget jeg har tjek på, har virkelig undersøgt en masse

.
Anmeld