Stumpen skriver:
Jeg synes bastemt at du skal anke, men jeg ville nu ringe og forhøre mig hvorfor og hvordan du så skal gøre hvis ikke de vil hjælpe..
Jeg ringede igår, for jeg pr. telefon fik læst brevet om afslaget op.. så tror det ligger i postkassen idag.. Men de afslår jo fordi mit rådighedsbeløb er for lavt, men ifølge mine udregniner er det ikke for lavt.. Og det vil jeg dokumentere for og vise dem... Det kan jo være de ikke har taget de der 4200kr EKSTRA med i beregningerne, idet jeg kun skal betale ½ husleje i juli og aug.. Jeg vil hvertfald fikse et godt oplæg sammen og sende afsted til dem..
Igår sagde de i øvrigt at de 3000kr jeg har fået i engangsydelse efter skat er beregnet som det jeg skal leve af i en måned.. og at jeg har mulighed for derudover at søge om penge til den halve husleje (2100kr)... Hvilket godt kan pisse mig af de først siger nu, når de har fået alle oplysninger af mine indtægter og udgifter....!! Så det skal jeg OGSÅ have søgt...
Hvis de stadig nægter at give mig et indskudslån, så bliver jeg boende alligevel og vil lave en aftale med udlejeren om at overtage den når X's opsige er udløbet d. 1 sep..
Udover det, så kan jeg kontakte mødrehjælpen og så kan de gå ind og køre en sag for mig...
Anmeld