Synes I det burde være forbudt at ryge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

petersmor

Lykke86 skriver:

Ja lige præcis det jeg mener..
Men det må de jo også bare forbyde så..

Helt enig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

qp

Nu har man sgu rygeforbud allesteder... MEN om rygning bør forbydes UDENFOR???? - NEEEEJ!!
Hvis i ikke kan tåle lugten ude i det fri så gå et andet sted hen, der er masser af plads.... og nu synes jeg sgu det er på tide, at LADE OS RYGERE VÆRE I FRED!!!!!!! 

Vh M

Anmeld

5. juni 2009

Mette+Mathias

petersmor skriver:

Faktisk viser det sig jo også at udstødnings gasser er mindst lige så sundheds skadeligt som passiv rygning...
Hanne

Nej, faktisk er der lavet et forsøg hvor man lod en bil gå i tomgang i 30 min. i et lukket lokale, og man lod 3 cigaretter ryge sig selv op i et lokale magen til også på 30 min), og det var sørme  lokalet med cigaretterne at der var flest giftstoffer, såå....

Anmeld

5. juni 2009

Mette+Mathias

http://www.cancer.dk/Frivillig/forslagtilaktivitet er/Forebyggelse/Fakta_om_passiv_rygning.htm?catego ry=4

Ja, dette taler vist for sig selv...især det med at 3 cigaretter i et lukket rum er mere skadeligt end en befærdet vej i myldretiden...

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

http://www.cancer.dk/Frivillig/forslagtilaktivitet er/Forebyggelse/Fakta_om_passiv_rygning.htm?catego ry=4

Ja, dette taler vist for sig selv...især det med at 3 cigaretter i et lukket rum er mere skadeligt end en befærdet vej i myldretiden...

Det er sgu skræmmende...men derfor skal vi andre heller ikke udsætes for rygerens gift...jeg er sikker på fermtiden arbejder for os der ikke vi forgiftes af røg..
Knus Eva...røgfri krop og sjæl...-smiler

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

petersmor skriver:

Faktisk viser det sig jo også at udstødnings gasser er mindst lige så sundheds skadeligt som passiv rygning...
Hanne

Det ene gør vel ikke det andet er bedre...og så kan jeg ikke se hvad det har med en diskussion om rygning at gøre..???
Hvad jeg kan undgå det vil jeg undgå....
Knus Eva..

Anmeld

5. juni 2009

SHERO

Mette+Mathias skriver:

Nårh jah men går diskutionen ikke på rygning udenfor og ikke i et lille lukket lokale?
Vi kan jo alle sammen blive enige om at passiv rygning er skadeligt, men passiv rygning udenfor er jo så begrænset, og alle har mulighed for at gå væk hvis de føler jeg generet... Der er også undersøgelser der siger børn kan udvikle astma hvis de bliver påvirket meget af bilos (som storbysbørn) pga de partikler udstødningen udskeller...

Anmeld

5. juni 2009

Mette+Mathias

Eva skriver:

Det er sgu skræmmende...men derfor skal vi andre heller ikke udsætes for rygerens gift...jeg er sikker på fermtiden arbejder for os der ikke vi forgiftes af røg..
Knus Eva...røgfri krop og sjæl...-smiler

Det tror jeg også *S* Da min den store blev født for snart 14 år siden, var der ingen som kunne drømme om at gå ud af rummet for at ryge, - de mente det var rigeligt at sidde i den anden ende af stuen, og så åbne vinduerne på klem, - så ja, der er sket et stort skred i tingene de senere år, - og det bliver kun bedre - set fra ikke-rygernes synspunkt

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

Marcus' Mor skriver:

Nu har man sgu rygeforbud allesteder... MEN om rygning bør forbydes UDENFOR???? - NEEEEJ!!
Hvis i ikke kan tåle lugten ude i det fri så gå et andet sted hen, der er masser af plads.... og nu synes jeg sgu det er på tide, at LADE OS RYGERE VÆRE I FRED!!!!!!! 

Vh M

Er det det bedste argument du kan komme op med...hmm..

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

Det tror jeg også *S* Da min den store blev født for snart 14 år siden, var der ingen som kunne drømme om at gå ud af rummet for at ryge, - de mente det var rigeligt at sidde i den anden ende af stuen, og så åbne vinduerne på klem, - så ja, der er sket et stort skred i tingene de senere år, - og det bliver kun bedre - set fra ikke-rygernes synspunkt

Præcis....bare se på billederne fra vi blev født, der blev der røget i besøgsrummene imens man sad med de små pus..hvor er det godt at de fleste af os bliver klogere og dermed sørger fo at vores børn får så sund en fremtid som muligt...
Det burde bare altid have været rygerne der tog hensyn, men sådan har det ikke været...men heldigvis for udviklingen..
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.