Synes I det burde være forbudt at ryge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Mca<3

Lykke86 skriver:

Ja det ved jeg der er..men så har folk jo også selv valgt at bo der..

Men så skal det jo også blive forbudt at grille i ens have..det oser jo endnu mere

Folk griller jo ikke hver dag næsten døgnet rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Heidi.

NEJ........... Det ville i min verden grænse til det latterlige......

Og jeg er IKKE ryger, har et røgfrit hjem, og udsætter ikke mine piger for røg... Men at forbyde folk at ryge udenfor det kan man ikke,

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

NEJ........... Det ville i min verden grænse til det latterlige......

Og jeg er IKKE ryger, har et røgfrit hjem, og udsætter ikke mine piger for røg... Men at forbyde folk at ryge udenfor det kan man ikke,

Det KAN "man" jo faktisk godt og det gør "man" i flere lande...der er jo meget andet der også er forbudt offentligt og som ikke er det derhjemme og det er endda ikke sundhedsskadeligt...smiler

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Det KAN "man" jo faktisk godt og det gør "man" i flere lande...der er jo meget andet der også er forbudt offentligt og som ikke er det derhjemme og det er endda ikke sundhedsskadeligt...smiler

Jamen er det ikke forbudt nogen steder i danmark os det synes jeg at jeg hørte for noget tid siden? 

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Jamen er det ikke forbudt nogen steder i danmark os det synes jeg at jeg hørte for noget tid siden? 

Jo...mener omkring hospitaler og skoler, der skal man helt væk fra matriklen før man må ryge...

Anmeld

3. juni 2009

Mette+Mathias

Ja, det synes jeg at det burde.

Det er selvfølgelig ikke noget problem med rygning udendørs i den perfekte verden hvor rygerne tager hensyn, men det er laaaangt fra alle rygere som gør det!! - og så er alternativet jo forbud.

Det IRRITERER mig, (og jeg sender onde blikke) når jeg skal gå gennem en kæmpe røgsky for at komme ind i storcenteret, - gå da for fa.... 10 meter væk fra døren!!

Det IRRITERER mig når folk stiller sig i køer og ryger!! Og de gør de...sgu! også selvom der står børn lige rundt om dem!

Det IRRITERER mig at gå forbi rygere på gaden og være nødt til at holde vejret for ikke at indånde deres gift mens jeg passerer dem!

Så ja, forbyd det lo.. eller sæt priserne op til 60 kr pakken!

Anmeld

3. juni 2009

malou

Nu er jeg selv X- ryger!! Men synes efterhånden det er ved at være en jagt på de stakkels rygere. Så JA selvfølgelig må de ryge udenfor... det er jo folks eget valg og det skal ikke tages fra dem hvis de ønsker at ryge!!!
 så må ikke rygere sgu p... indenfor
knus malou

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

Ja, det synes jeg at det burde.

Det er selvfølgelig ikke noget problem med rygning udendørs i den perfekte verden hvor rygerne tager hensyn, men det er laaaangt fra alle rygere som gør det!! - og så er alternativet jo forbud.

Det IRRITERER mig, (og jeg sender onde blikke) når jeg skal gå gennem en kæmpe røgsky for at komme ind i storcenteret, - gå da for fa.... 10 meter væk fra døren!!

Det IRRITERER mig når folk stiller sig i køer og ryger!! Og de gør de...sgu! også selvom der står børn lige rundt om dem!

Det IRRITERER mig at gå forbi rygere på gaden og være nødt til at holde vejret for ikke at indånde deres gift mens jeg passerer dem!

Så ja, forbyd det lo.. eller sæt priserne op til 60 kr pakken!

Så enig....og måske det bare er få egoistiske rygere der ødelægger det for det andre...og det er jo skidt, men man tænke på de mennesker der ikke ønsker at ryge og give dem en chance for at undgå det...og jeg vil ikke ryge..

Anmeld

3. juni 2009

NoName

LineD skriver:

Jeg har sagt NEJ.
Jeg synes det er helt iorden det er forbudt indendørs, men synes helt ærligt ikke folk skal have ejerfornemmelser over den friske luft uden for, rygere er et jagtet folkefærd, og som ikke ryger pt, men ryger af hjerte og sjæl er jeg ved at være lidt træt af det, når jeg røg ude hvor der var andre gik jeg altid lidt væk, trods det var udendørs...

Skal drankere så også forbydes at drikke udenfor? De lugter også og de fleste er ret generende ... Specielt på gågader m.m.m.

Synes det er hykleri at tro at fordi man ikke ryger er man meget bedre end alle andre og derfor skal have alt den friske luft i fred også.. Come on...

100% enig...
Er selv ryger...

Anmeld

3. juni 2009

Lullaby

Og jeg tror nu ikke at der er nogen der tager skade af at komme til at indånde et par åndedrag røg engang imellem... selvom det er ulækkert

Har du læst undersøgelserne? At bare en gang røg påvirker dine lunger i en sindssyg grad. Ja jeg er altså ked af det men det er da bare en undskyldning som irriterer mig grænseløst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.