Synes I det burde være forbudt at ryge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Burde det været forbudt at ryge offentligt udenfor også??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.689 visninger
137 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Honningblomst

offentligt udenfor også...feks ved busstoppestedet, ved caféborde, udenfor restauranter, biografer, værtshuse osv...??
Hvad mener I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Fiona78

Er ikke selv ryger men synes dog at rygere skal have lov at være i fred udendørs,jeg er godt tilfreds med at det er blevet forbudt at ryge indendørs

Anmeld

2. juni 2009

Lise

Selfølgelig skal man da ha lov til at ryge udenfor!!!!

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Jeg synes det bure være forbudt at ryge alle steder, hvor det generer andre. Røgen centreres ofte de steder hvor mange mennesker er samlet uanset om det er inde eller ude. Man udsættes nemt for rygning når man f.eks. går forbi en restauration, hvor der ofte står en kødrand af mennesker eller udenfor diskoteker osv. Derfor bør det være forbudt...

Nævnte jeg, at jeg ikke ryger selv?

Anmeld

2. juni 2009

fam.4xc

Jeg synes faktisk det er lidt træls nogensteder at folk må ryge ude....

2 eksempler.... på mit job skal de ryge udefor, altså personalet...  og nu hvor det er sommer sidder vi jo alle derude når vi har pause... og der synes jeg faktisk det er træls og fravælger lidt at være social når der er mange rygere for ja okay det er ude i luften men jeg føler stadig jeg stinker af røg når jeg så kommer ind...
Ved Ballerup centret må folk også ud for at ryge og ofte står de på midter stykket mellem centret og elevatoren som jeg skal bruge hvis jeg har klapvogn og unger med... og der synes jeg ik det er fedt at stå og vente på en elevator med mine ryger i os...

Anmeld

2. juni 2009

Mikkelmusen

Jeg ryger ikke men jeg synes det er helt okay folk må ryge udenfor div. steder, men mange steder står der en kæmpe flok rygere lige foran indgangen, og det kan da godt irritere mig at skulle igennem en kæmpe "sky". Men hvis folk gik lidt væk ville det være fint med mig. Hvis folk vil ryge må de jo selv om det, og jeg synes sgu også der er grænser for hvor mange regler man bør lave omkring rygning. Til sidst må folk vel ikke ryge i eget hjem?!

Anmeld

2. juni 2009

linemus

Ja, det kunne da være dejligt, hvis man kunne blive fri for det, og ikke altid blive stemplet som fanatisk og emsig.

Anmeld

2. juni 2009

Lusi

Synes ikke det skal forbydes, hvornår bliver det forbudt at ryge hjemme hos sig selv?

Hvad med folk der f.eks bor i rækkehus?
De kan jo heller ik sidde og ryge udenfor så, for hvis det blæser ind til naboen, hvad så?

Jeg er vel og mærket ikke ryger selv..

Anmeld

2. juni 2009

LineD

Jeg har sagt NEJ.
Jeg synes det er helt iorden det er forbudt indendørs, men synes helt ærligt ikke folk skal have ejerfornemmelser over den friske luft uden for, rygere er et jagtet folkefærd, og som ikke ryger pt, men ryger af hjerte og sjæl er jeg ved at være lidt træt af det, når jeg røg ude hvor der var andre gik jeg altid lidt væk, trods det var udendørs...

Skal drankere så også forbydes at drikke udenfor? De lugter også og de fleste er ret generende ... Specielt på gågader m.m.m.

Synes det er hykleri at tro at fordi man ikke ryger er man meget bedre end alle andre og derfor skal have alt den friske luft i fred også.. Come on...

Anmeld

2. juni 2009

Lusi

- skriver:

Ja, for syntes simpelthen ikke ret mange er gode til at tage hensyn til ikke rygere..

Sidder der en ryger i busskuret går jeg ikke derind.. Fair..

Men sidder jeg der med 2 unger skal der alligevel en ryger ind ig stå så vi kan få det i fjæset.. Og den er desværre sikker hver gang...

Ja kender det lidt for godt.
Har også prøvet mange gange at sidde i der lukkede hvor der er skilte med "rygning forbudt", men folk har MEGET svært ved at fatte pointen af de skilte.. Meget svært!!

Nå men tror desværre de typer er pænt ligeglade med, hvor forbudt det så bliver at ryge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.