Synes I det burde være forbudt at ryge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Miamaja

jeg HADEDEDE faktisk naar folk rog ved stoppestedet til bussen lige ved siden af mig , den gang jeg boede i dk, og hvis der er nogen som ryger og kommer hen imod mig naar jeg har guldklumpen med, bliver jeg edder irriteret fordi ' kan de da ikke se jeg har lille barn med og smutte lidt vaek med deres cigar!!' men ligefrem at ulovliggore det er lidt for meget.

jeg synes hellere at folk burde have situationsfornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Mca<3

Eva skriver:

offentligt udenfor også...feks ved busstoppestedet, ved caféborde, udenfor restauranter, biografer, værtshuse osv...??
Hvad mener I??

Ha ha tror godt du ved hvad jeg mener  Knus

Anmeld

3. juni 2009

Mca<3

Lykke86 skriver:

Synes ikke det skal forbydes, hvornår bliver det forbudt at ryge hjemme hos sig selv?

Hvad med folk der f.eks bor i rækkehus?
De kan jo heller ik sidde og ryge udenfor så, for hvis det blæser ind til naboen, hvad så?

Jeg er vel og mærket ikke ryger selv..

Der er rent faktisk kommet bolig ejendomme der ikke må ryges i  Der ville jeg gerne bo . Jeg kan ikke have min altan dør stående åben meget af sommeren da dem nedenunder ryger ude og al røgen trænger op til mig

Anmeld

3. juni 2009

Munder

Jeg synes det er svært at give et entydigt svar på.

På den ene side skal rygere da have lov til at ryge udenfor, hvor skulle de ellers kunne være.

Jeg må dog indrømme at det er pænt irriterende, når man kommer ud af biffen/teater og det første folk gør er at tænde en cigaret. Så står man der i en langsomt bevægende kø, og bliver røget lige op i hovedet.

Det samme på sygehuse. Jeg husker flere gange, når jeg skulle til undersøgelse i min graviditet og skulle skære mig gennem en kæmpe røgsky, da der stod mange og røg lige udenfor hovedindgangen.

Heldigvis er der mange rygere i dag, der er rigtig gode til at tage hensyn.
 Dorte

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

Jeg er selv ryger... Og har det helt fint med at man ikke må ryge på værtshuse, restauranter osv.... At forbyde man ikke må ryge ved sit eget hjem, synes jeg er forkert.... Tror nu ikke denne regel bliver indført...

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Tak for alle Jeres svar...jeg er ret overbevist om at det er et spørgsmål om tid før det forbydes at ryge offentligt...
Knus og god dag...
Eva..

Anmeld

3. juni 2009

wamse

Eva skriver:

Tak for alle Jeres svar...jeg er ret overbevist om at det er et spørgsmål om tid før det forbydes at ryge offentligt...
Knus og god dag...
Eva..

Flere arbejdspladser har jo også indført at hele matrikelnummeret skulle være røgfri. Jeg forstår dem på en måde godt, for der hvor jeg arbejdede på fabrik, gik der bare så meget tid af med at folk skulle ud og ryge. Hvis jeg var heldig gik der 2 timer imellem deres smøger (kun hvis jeg heldig), det betød jo at man kun lige var kommet i gang med arbejdet, og så var der ikke nogen alligevel der.

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

wamse skriver:

Flere arbejdspladser har jo også indført at hele matrikelnummeret skulle være røgfri. Jeg forstår dem på en måde godt, for der hvor jeg arbejdede på fabrik, gik der bare så meget tid af med at folk skulle ud og ryge. Hvis jeg var heldig gik der 2 timer imellem deres smøger (kun hvis jeg heldig), det betød jo at man kun lige var kommet i gang med arbejdet, og så var der ikke nogen alligevel der.

Ja det er sgu ikke optimalt...men mange rygere buger jo meget tid på at ryge også når de er på arbejde..der er nok en grund til at visse steder prioterer en ikkeryger frem for en ryger..
Knus Eva..

Anmeld

3. juni 2009

Nanna1985

Jeg har stemt at folk skal have lov at ryge udenfor..

Anmeld

3. juni 2009

Lusi

Tanja.. skriver:

Der er rent faktisk kommet bolig ejendomme der ikke må ryges i  Der ville jeg gerne bo . Jeg kan ikke have min altan dør stående åben meget af sommeren da dem nedenunder ryger ude og al røgen trænger op til mig

Ja det ved jeg der er..men så har folk jo også selv valgt at bo der..

Men så skal det jo også blive forbudt at grille i ens have..det oser jo endnu mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.