Elgaard73 skriver:
Jeg har siddet og tænkt på nøjagtig det samme, men kunne ikke finde en pæn/ordenlig måde at sige det på...
Der er INGEN der på noget som helst tidspunkt har sagt at de ikke gider at hjælpe...
Okay, så er det mig der er dum 
Hvad betyder så:
Jeg har taget en uddannelse, jeg fortjener min løn og derfor er det fair at dem på kontanthjælp skal sælge deres ting og blive skilt selvom de engang også har taget en uddannelse. - Ja det er meget bogstaveligt skrevet og det står ikke ordret nogen steder.
Hvis du læser alle kommentarerne så er der faktisk mange der skriver at de jo har gjort sig fortjent til de ting de har fordi de har taget en uddannelse (som om at folk på kh ikke har taget en uddannelse og har gjort sig fortjent til de ting de har, men som de nu må sælge fordi de er røget ud af dagpenge, blevet syge eller andet)
Der er ingen der på noget tidspunkt der har rettet mig i at jeg føler at det er det de mener selvom jeg ofte har skåret det ud i pap uden at de har rettet mig.
Kan virkelig ikke se hvor henne det er at manipulere, jeg skærer det jo netop ud i pap for at jeg ikke misforstår og for at forstå om det vitterligt er det de mener.

Anmeld