Ikke fordi de ikke irriterer mig i forvejen, men hold da op hvor de bare overhovedet ikke gør noget for den almindelige dansker efterhånden 
http://www.b.dk/politiko/regeringen-vil-goere-det-svaerere-at-faa-kontanthjaelp-0
Fandt denne artikel hvor der nu bliver snakket om at forsørgelsespligt også skal gå ud over dem som bor sammen med deres KÆRESTE uden at være gift - så hvis man vælger at flytte sammen efter 6 måneder, vupti så skal man forsørge hinanden hvis den ene er på kh.
Hvad fanden tænker de på. Forsørgelsespligten burde i forvejen afskaffes for dem der er gift
Man burde have lov at være selvstændige individer, er det ikke nok at man måske ikke har et arbejde eller er syg, nej nu skal man også forsørges af andre
Kedeligt lille land vi bor i..
Tænker ikke på mig selv, men kom til at tænke på et vennepar der står og skal sælge deres hus fordi at manden ryger ud af dagpengene - og jeg syntes simpelthen det er sørgeligt og dette link bidrager jo kun til at det er endnu mere sørgeligt.
Men hvad syntes i så om alt det her med forsørgelsespligt? Både det med at være gift, men nu også med at de vil at man ikke behøver og være gift for at skulle forsørge hinanden?
Anmeld