Lahn11 skriver:
du sagde du havde mistet omkring 4500 på at flytte sammen med ham, tjener han ikke mere end det ?
så er der vel også en sag igang om du ikke skal af kh og have en førtidspension.. ?
mener nu stadig sagtens man kan klare sig for 18000 udbetalt, vi klare os for mindre, og vi har to børn snart..
nu ved jeg ikke hvor du bor, men et buskort koster ikke mere end 3-400 i kbh. det er da betydeligt billigere end at have bil..
at du ikke må cykle er der også råd for, en knallert/scooter er også et billigt alternativ i forhold til bil
siger ikke at det er fedt at man pludselig skal lave for mindre, men siger at det kan lade sig gøre at LEVE for det..
og det er vel ikke dk's pligt at skulle betale for at folk kan beholde deres livsstil, når de mister deres job.
Ja det har jeg har mistet boligstøtte og friplads,
det kan godt være du mener alle kan leve på for 18.000 udbetalt men det kan vi altså ikke, da vi har udgifter for næsten det beløb når vi lægger det sammen , jeg har ikk engang råd til nu at afdrag. På alt min gæld, hvilket har resulteret i jeg står i RKI og intet kan gøre
du prøver simpelthen at argumentere for at min kæreste s. Skal betale alt min gæld fordi jeg ikk er i stand til at arbejde,
je har ikk mistet et job for nylig, det er 5 år siden jeg gjorde det,
nogen gange kan jeg blive så sur når folk siger man bare kan arbejde osv, så får man lyst til at ønske de mistede deres job og så blev nægtet støtte så de kunne stå der og glo
yderligere stramning på økonomien får da kun flere og flere til at lave indbrud, jeg har engang skulle forsørge en kæreste, hvilket resulterede i at han stjal fødevarer rundt omkring for at vi kunne få mad på bordet,det er ikk kun voksne der bliver straffet men også børn!
Synes der skal være nedskæringer i politikker løn osv! de tjener sku sammenlagt det samme i måneden pr mand som kh fordelt til 10 mennesker! Så skal så mange straffes for deres overbetalte job
jeg har sku måneder selv nu hvor jeg leder i alle min ting for at se om der ikk er bare lidt af værdig så jeg kan betale mine regninger
og ærlig talt så aner jeg ikk hvilke papirer kommunen har gang i for de trækker altid tiden ud