MinBabyOscar <3 skriver:
Nej ikk uden vi så skal flytte, hvor kæresten så er nødt til at sælge både sin lejlighed og bilen , hvilket jo ikk er fair, synes det er forkert man på kh skal straffes for at have en partner, jeg har allerede mistet 4.500 i måneden ved at flytte sammen med ham og hvis jeg så skal miste hele min indtægt også, , det er som om de prøver at stoppe udviklingen, at alle på kh skal være enlige , hvilket jo ikk ligefrem forøger gennemsnittet af børn som de jo også gerne vil have skal stige da de er landets fremtid, jeg synes personligt at der skal være ligestilling mellem samlevende og gifte på , men på den måde at man godt må være gift, vi skal have familier ikk enæige her i dk, mange flytter netop ikk sammen fordi de så bliver straffet for det, skal man virkelig straffes for at ville have det godt??
Hvor mange tror de så ikk vil have 2 lejligheder for ikk at miste deres penge? Det er ikk ligefrem fordi der er ledige boliger nu til dem der mangler, den anden vej bliver det kun værre , det er sku som om de vil ødelægge samfundet istedet for at gøre det bedre, je synes bestemt ikk økonomien på kh er luksus , og mine muligheder er ikk andre, så at fjerne min indtægt vil er en straff for en psykisk sygdom jeg har fået som barn, då kan man jo ligeså gody tage kørestolen fra en handikappet..
Nu ved jeg ikke hvad du fejler, men tror næppe at en psykisk sygdom kan blive så forværret ene og alene pga. Penge..
Hvis din kæreste har en anden lejlighed, bor han så ved dig ? Det er da luksus at have en lihlighed ved siden af det sted man bor, det ville vi på ingen måde kunne finde penge til...
Mht. Bilen, så er der jo rigeligt mulighed for både offentlig transport, cykel osv.
Der er bare rigtig mange herinde der får det til at lyde som om at man ikke kan leve for 18-19.000 udbetalt.. Og faktum er bare at der er rigtig mange som lever for mindre ..
Det er da træls hvis ens partner mister sit job, og man derfor lå sælge en bil, men det er jo den resiko der er ved at bo sammen..
at flytte fra hinanden pga. forsørgerpligt, det er jo en dårlig forretning for den indtægt din mand og du har tilsammen, er vel højere end din kh ville være uden ham..
desuden ville der jo blive holdt øje med socialt bedrageri, og det er jo ikke meget man må ses med sin kæreste når man er reg. Som enlig.. Min mand måtte være hos mig tre dage ius af 7.. Når han var her måtte han ikke medbringe nogen former for mad med som han ikke tog med igen, måtte ikke have tandbørste eller noget andet af hans hos mig..
ja jeg mistede en masse vd at flytte sammen med ham, men ville aldrig bytte fir kun at se ham så lidt.. Og leve i frygt for at blive anmeldt, selvom at vi fulgte reglerne ...
Det kan jo heller ikke være rigtig at dk skal financière at folk skal leve med luksus, (ekstra bil, lejlighed, osv.) de skal blot sikre vi kan leve ..
Og man kan leve for 18-19.000