Mor til Ella skriver:
Tak for den gode tone
Selvom man ikke er enig.
Så kan man også vende den om at sige at det er dem der tjener mere har et højere forbrug og dermed ligger mere i butikkerne, og dermed skaber vækst.
Jeg siger ikke jeg ikke vil bidrage mere, men den der Robin Hood agtige nu sidder vi i rundkreds og deler det hele lige over, så der ikke er nogen der er mere end andre ( ikke at det er det du siger, det ved jeg godt)
Jeg tror jeg vil kunne nævne 20+ måder at sparer penge på, men nu er jeg heldigvis ikke politiker
Der bliver nød til at være forskel på et samfund, og jeg tjener okay og betaler i den grad min del af kagen, men vi bliver nød til at vælge vores kampe, der skal fortsat være penge til at passe vores ældre, passe vores børn, penge til at forske for skal vi også bruge.
Jeg forstår til fulde at det kan komme til at betyde rigtig meget for en familie, men jeg tror bare vi i en periode kommer ud i at vi bliver nød til at klarer os selv lidt mere end vi har gjort hidtil.
Og igen har vi et sikkerhedsnet og dem der virkelig har brug for hjælp får det normalt også.... Og heldigvis for det
Selvfølgelig er der en god tone
Ikke alle kan være enige og jeg har jo min helt egen mening og griner lidt af andre imens de griner af mig 
Ork gud ja, kunne også nævne langt bedre tiltag hvor man kunne spare - det er måske også derfor jeg syntes det er mere synd for dem på kh (og andet) at de skal "lide" endnu engang under at Danmark har dårlig økonomi for tiden istedet for andre løsninger.
Det er jo dyrt at bo i dagens Danmark, alt stiger men lønningerne skal være lavere
det hænger ikke sammen. Jeg syntes det er svært, specielt på en SU - men samtidig er jeg utrolig taknemmelig for overhovedet at kunne få SU og har aldrig brokket mig over at få SU eller krævet at der skal mere til i SU fordi jeg ved at det er en luksus.
Jeg har jo bare fravalgt ægteskab og hus pga at økonomien ikke er der. Men skulle jeg gå fra fast (arbejde) indkomst til kh og have alle de regler hængende over hovedet og føle mig fanget så ville jeg syntes det var trist
Syntes i forvejen at forsørgelsespligten er noget gammeldags *** og burde afskaffes, så dette tiltag gjorde bare lige at det blev endnu mere sørgeligt - eller det syntes jeg i hvert fald