Dustmuz skriver:
Ja arbejdsmoral er en by i rusland.. netop fordi at landet et ved at være på røven (pænt sagt)
politikerne skraber til sig med spade og skovl, og lader andre betale..
DE burde måske selv punge ud.. men nej nej
derfor må man jo ty til den danske befolkning, og hente pengene der hvor de er..
og hvor er pengene..
Du kan ikke rigtigt presse en tør citron (dem på KH f.eks)
så derfor må man jo trække på dem som rent faktisk tjener noget..
om det er hr Danmark som tjener 300.000kr om året, eller om det er fru Danmark som tjener 900.000kr om året..
Hr danmark kan måske smide 10.000 om året. og fru Danmark må så lige slippe 20.000 om året..
(bare tal der er slynget ud)
i det lange løb, vil det måske hjælpe til at forbruget i danmark kan stige, og at man derved kan få flere arbejdspladser, og derved få flere til at hjælpe med at betale..
Men hvad lyder bedst..
at du har 4.600.000 millioner mennesker som arbejder
eller
at du har 4.700.000 millioner mennesker som arbejder
Jeg vil sige 4.7millioner.. da der så er 100.000 flere til at spytte i kassen..
og hvis der er flere til at spytte i kassen, kan det være der kan komme 100.000 flere i arbejde..
Kan du se hvad vej det går??
Dette er dog kun teori desværre
Jeg kan sagtens se hvad du mener....
Jeg synes da også at politikerne burde få skæret drastisk i deres goder, og løn for den sags skyld....
Det er klart at der skal så mange i job som muligt, det ville da være at foretrække
Men der må altså også sidde nogle mennesker derude som ikke gør helt så meget som de burde.... Jeg har feks. søgt frisør elever på 3 skoler og jeg har ikke fået én henvendelse, og har søgt i over et halvt år.....
Synes det er rystende.....
Og igen jeg vil gerne bidrage mere, men man skal kigge mere på hvad pengene skal bruges på....
Anmeld