Er alle babyer laaangt foran? Alle bortset fra min :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Lauras mor

foto på lærred skriver:

Vil godt nok sige, at baby er meget fremmelig hvis det næsten kan gå når det er 5 måneder. Tag dig ikke af det. Det er ikke et ræs, når dit barn er halvandet år så ville de være jævnbyrdige og hvis ikke, så er det også ligemeget. Børn lærer på forskellige tidspunkter. Min ældste kravlede som 9 måneder og gik først da hun var 14 måneder. Den lille kravlede da hun var næsten 7 måneder og gik da hun var 12 måneder. Børn lærer bare på forskellige tidspunkter, skidt pyt med hvad andre siger.

Tusind tak for dit svar, det betyder meget for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Faith

LouiseBP skriver:

Har det på præsic samme måde. Min datter på 4 mdr og 10 dage kan heller ikke trille endnu. Hun har gjort det lidt, men ikke bevidst! Hendes hovedet dingler også lidt endnu, og hun kan slet ikke holde det, når hun blir overbegejstret. Laura vil dog gerne stå, men hendes ben knækker også sammen efter lidt tid Så de ligner meget hinanden lige nu

Hvordan øver I med ham?

Ja de lyder MEGET ens faktisk

Jamen jeg går til babymotorik med ham. Det handler dybest set om at give baby kropsfornemmelse. Og så er der en del massage i det osse. Rigtig godt!

Derhjemme sørger vi for at han ligger på maven flere gange om dagen. Og så triller vi en del med ham. Så der er vidst ikke noget specielt ved det

Anmeld

18. oktober 2012

D-Micka

min store dreng var super hurtig til alt.. 

min lille er ikke særlig hurtig..

det er meget forskelligt fra barn til barn.. 

og det er der jo intet galt i.. nyd nyd du bare din baby..

pludselig kan og vil de alt selv

Anmeld

18. oktober 2012

Tulle28

Min datter var mere eller mindre end grøntsag indtil hun var ca. 9 mdr. Kravlede på alle 4 da hun var 12,5 måned og gik da hun var 15 måned. Og det er normalt!!!

Nu er hun 2,5 og taler meget bedre end de fleste jævnaldrende i omgangskredsen og i vuggestuen og hun er helt med motorisk. Så nyd istedet at du kan tage den med ro og nyde din kaffe, mens alle de andre okser rundt efter deres unger:

Anmeld

18. oktober 2012

Lauras mor

Faith skriver:

Ja de lyder MEGET ens faktisk

Jamen jeg går til babymotorik med ham. Det handler dybest set om at give baby kropsfornemmelse. Og så er der en del massage i det osse. Rigtig godt!

Derhjemme sørger vi for at han ligger på maven flere gange om dagen. Og så triller vi en del med ham. Så der er vidst ikke noget specielt ved det

Vi triller os en del herhjemme, mest fordi hun, indtil fornylig, ikke ville ligge på maven

Vil se, om der er sådan noget her i området

Anmeld

18. oktober 2012

Lauras mor

D-Micka skriver:

min store dreng var super hurtig til alt.. 

min lille er ikke særlig hurtig..

det er meget forskelligt fra barn til barn.. 

og det er der jo intet galt i.. nyd nyd du bare din baby..

pludselig kan og vil de alt selv

Anmeld

18. oktober 2012

Lauras mor

Tulle28 skriver:

Min datter var mere eller mindre end grøntsag indtil hun var ca. 9 mdr. Kravlede på alle 4 da hun var 12,5 måned og gik da hun var 15 måned. Og det er normalt!!!

Nu er hun 2,5 og taler meget bedre end de fleste jævnaldrende i omgangskredsen og i vuggestuen og hun er helt med motorisk. Så nyd istedet at du kan tage den med ro og nyde din kaffe, mens alle de andre okser rundt efter deres unger:

Anmeld

18. oktober 2012

LilleLene

LouiseBP skriver:

Har det på præsic samme måde. Min datter på 4 mdr og 10 dage kan heller ikke trille endnu. Hun har gjort det lidt, men ikke bevidst! Hendes hovedet dingler også lidt endnu, og hun kan slet ikke holde det, når hun blir overbegejstret. Laura vil dog gerne stå, men hendes ben knækker også sammen efter lidt tid Så de ligner meget hinanden lige nu

Hvordan øver I med ham?

Benjamin kan altså heller ikke trille søde

Anmeld

18. oktober 2012

Ciss

Det er vel gerne sådan, at dem som har børn, som er tidlige med det ene eller det andet, er dem, som råber op om, hvad børnene gør hele tiden.

Os andre med "almindelige" børn holder vel ofte mund, når det bliver på den måde.

Min ældste var tidlig til at trille begge veje - men har aldrig været tidlig med noget som helst andet.

Min den yngste været totalt gennemsnitlig hele vejen - så kender udmærket godt de følelser, du beskriver.

De er uanset mine dejlige, enestående børn!

Anmeld

18. oktober 2012

Benjamins'mor

Man skal huske at tænke på hvad gennemsnittet er, i stedet for hvad andre børn kan.
Jeg ved det er svært. Benjamin var langt foran motorisk hele tiden. Men meget "normal" i vægten. Havde så en veninde hvis søn bare travede derud af men vægten. Og så følte jeg virkeligt at Benjamin bare var et lille myr som var bagud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.