Hej sweets
Kender din følelse alt for godt.. Sidder nemlig selv med den... Min datter er 8½ mdr. gammel, og hun er først lige for ca. 14 dage siden begyndt at kunne komme op på knæerne at stå og rokke.. Men for det meste kun hvis hun har støtte bag sig.. Jeg føler meget at det er min skyld hun ikke kan kravle endnu.. Har haft tanker som: "Har jeg ikke været god nok til at lade hende ligge på maven", "Har vi været for gode til bare at tage hende op ved det mindste brok" osv... Men sundhedsplejersken siger også til mig, at hun kravler når hun er klar til det.. Nogle børn kravler jo slet ikke...
Min datter har altid været dygtig til at løfte hovedet, og har helt fra start været utrolig opmærksom på alt ting... Det overraskede SP'en... Men føler virkelig, at jo ældre min lille Dicte bliver, jo mere kommer hun bagud... Kan til tider føle mig som en "dårlig mor" fordi hun ikke kan det, jeg i mit hoved, mener hun skulle kunne i den alder hun har nu.. Hun kan sidde selv, hun står rigtig flot med en smule støtte og er virkelig bare en glad pige til hverdag.. Men selv det at vende sig fra ryg til mave kunne hun ikke rigtig før hun var 6-7 mdr... Men hun kan det nu.. Og hun skal også nok lære at kravle når den rette tid kommer, det er jeg ikke en sekund i tvivl om.. Men ved bare ikke hvornår det er endnu..
Men til min pointe... Tag det helt roligt... Din bette myr skal nok komme til at kunne alt ting med tiden.. Skid hul i om andres børn er hurtigere ude end din lille pige... Det skal nok komme
Så fat mod - det gør jeg 
Mange super store kram herfra 
Anmeld