LouiseBP skriver:
Mange af de mødre, jeg kender med babyer omking 3-4-5 mdr, siger, at deres babyer er laangt foran med ALT. At de kan sidde selv, holde hovedet selv, møffe sig frem, næsten kravle, næsten stå, og gå med hjælp, bruge sine hænder rigtigt osv. Læste på facebook, hvor der var en, som havde skrevet lidt med en bekendt, om at hendes datter, på ca. 3 mdr, er laaangt foran med det hele, også laaangt for min, selvom min datter er næsten 1,5 mdr ældre.
Hver gang jeg får det fortalt, får jeg så ondt i maven, for føler at min baby på 4 mdr er bagefter så, selvom min SP siger, at hun kan det, hun skal kunne, når hun er ikke ældre. Alle vil jo gerne, at sin baby er godt med, men det virker som om min baby er bagefter, fordi hun ikke er foran..
Årh, er så ked af det. Og aner ikke hvorfor. For Laura kan jo det, hun skal kunne, når hun er blevet 4 mdr

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, bare lette mit pt. tunge hjerte.
Som en skriver - luk ørene for det, selvom det er svært
Hvis din SP siger at hun kan det hun skal kunne med sin alder, ja, så er det fint
Min datter var også bagud, men hun kom efter det 
Det skal nok komme i hendes tempo 
Hun kravlede og stod op ad ting da hun var 10 mrd., sad selv som 8 mrd og gik da hun var 13 mrd 
Nu fylder hun snart 2 og vi får på puklen fra vuggestuen at hun ikke taler ordentligt - men hun har glemt sit sprog fordi hun er langt foran motorisk