Skal far også betale for medicin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

signe.

Baagøe skriver:

Jeg meldte mig ind så snart, jeg fik Laura og vi har 7-9-13 ikke haft brug for dem endnu

Jeg synes også det er det bedste at gøre.... Og eftersom begge vores endte som for tidligt fødte, er jeg endnu mere glad for det, da vi jo desværre ikke kan holde for at der måske dukker nogle senfølger op.... Men indtil videre, rent tilskudsmæssigt, er vi "sluppet" med hasses astma....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Bassemor<3

rikkeregnbue skriver:

Altså, hvis du nu læste hele tråden, ville du finde ud af at jeg slet ikke har tænkt mig at melde mig ind   Og havde jeg meldt mig ind, havde jeg fortalt det!

Hehe jeg tænkte nok at der var en anden der havde skrevet det, men jeg regnede nu heller ikke med du ville gøre det, det var bare fordi du spurgte om det var strafbart at melde dig ind

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Bassemor<3 skriver:

Hehe jeg tænkte nok at der var en anden der havde skrevet det, men jeg regnede nu heller ikke med du ville gøre det, det var bare fordi du spurgte om det var strafbart at melde dig ind

Også helt okay!

Anmeld

14. oktober 2012

Tullepigen90

Gardenia skriver:

Du skal hurtigst muligt have jer begge meldt ind i Danmark - du må endeligt ikke fortælle om din datters medicinbehov, for så afviser de jer.
Danmark betaler halvdelen af alt medicin til dit barn, barnet er gratis og det kan gøre hele forskellen.

Jeg ved ikke om far skal betale, men jeg kan da ikke froestille mig det anderledes?

Nu magter jeg ikke at læse hele den her lange tråd igennem, men jeg vil bare kommentere på at man kan altså IKKE blive medlem af danmark når man er blevet syg eller får medicin. De er jo ikke dumme og ved godt hvordan folk gerne vil svindle og gøre ulovligheder, så de forlanger at se udskrift på hvad du har hentet på apoteket 3 måneder tilbage + dokumentation fra lægen på at du eller dine børn er sunde og raske, så der er intet at gøre..

Anmeld

14. oktober 2012

Barejegsnartergravid

jeg tror ikke man bare kan fuske selv om man ville, tror de kan gå ind og se i ens sygehistorik, uden at vlre helt 100...

Anmeld

14. oktober 2012

klmf

Valle81 skriver:

Vi fik den plastik spacer gratis da vi fik til drengene

Langt de fleste skal selv betale for spaceren...

Anmeld

14. oktober 2012

Valle81

lotchen skriver:

GHuHvoHous

Langt de fleste skal selv betale for spaceren...

Hvordan kan det være? vi fik en recept af lægen og gik på apoteket og min mand sagde også at da hans søn fik den i sin tid gav de også et depositumsbeløb, så det regnede vi også med vi skulle. Men da vi kom til apoteket sagde de at det var besluttet at de var gratis.

Anmeld

14. oktober 2012

klmf

Valle81 skriver:

Hvordan kan det være? vi fik en recept af lægen og gik på apoteket og min mand sagde også at da hans søn fik den i sin tid gav de også et depositumsbeløb, så det regnede vi også med vi skulle. Men da vi kom til apoteket sagde de at det var besluttet at de var gratis.

Så har de ændret på reglerne siden vi købte - det er så også 2½ år siden

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

lotchen skriver:

Så har de ændret på reglerne siden vi købte - det er så også 2½ år siden

Min datters maske/spenceren (whatever i kalder den ) kostede 300 kr

Anmeld

14. oktober 2012

klmf

rikkeregnbue skriver:

Min datters maske/spenceren (whatever i kalder den ) kostede 300 kr

Det gjorde vores også. Måske der er forskel imellem de forskellige regioner hvad de giver tilskud til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.