Skal far også betale for medicin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Pige2009

lotchen skriver:

Det er vel det, der er humlen i forsikring. Du giver en sjat penge hver måned for at forsikre dig, hvis uheldet skulle være ude - du betaler til noget, du egentlig håber du ikke får brug for, men som du ikke vil undvære når det kommer til stykket. Der skal jo penge i kassen, før der kan udbetales af den. Bliver ærlig talt harm over dem, der vil prøve at snyde sig til at blive meldt ind på falske vilkår, man kan bare melde sig ind mens tid er.

Lige præcis! Jeg ville ikke undvære dem, jeg har. Det er sådan jeg prioriterer. Men jeg slår bak, når jeg hører folk opfordre til svindel, for det vil jeg ikke være med til at betale for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

klmf

Baagøe skriver:

Lige præcis! Jeg ville ikke undvære dem, jeg har. Det er sådan jeg prioriterer. Men jeg slår bak, når jeg hører folk opfordre til svindel, for det vil jeg ikke være med til at betale for

- og jeg er da ikke blind for, at forsikringsselskaberne gerne vil tjene penge og have overskud. Selvfølgelig vil de det og det skal de da også, det er en privat forretning der skal løbe rundt, helst med overskud. Det er ikke en ret at stå i en sygeforsikring og få hjælp, det er et privilegie man betaler for.

Anmeld

17. oktober 2012

kesuh

Det kan være jeg tager fejl, men er det ikke ulovligt at opfordre til forsikringssvindel.

Til ts: Jeg håber din kæreste har lyst til at betale lidt ekstra børnedibrad. Og godt du ikke har tænkt dig at fuske mht. Danmark.

Tjah jeg er ikke den første som nævner det.. Står også nævnt på første side såh 

opfordrer ikke, det kan vi lige så godt slå fast her og hvis du har misforstået den, så har jeg nok formuleret mig forkert.

Uden at retfærdiggøre det, så er der nok vidst mere end en håndfuld mennesker, som har fortiet noget inden de meldte sig ind i danmark.

Jeg kan så med hånden på hjertet sige jeg har været medlem siden jeg blev født og min søn også.

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

lotchen skriver:

- og jeg er da ikke blind for, at forsikringsselskaberne gerne vil tjene penge og have overskud. Selvfølgelig vil de det og det skal de da også, det er en privat forretning der skal løbe rundt, helst med overskud. Det er ikke en ret at stå i en sygeforsikring og få hjælp, det er et privilegie man betaler for.

Lige præcis. Har det på nøjagtig samme måde

Anmeld

5. november 2012

1990h

Gardenia skriver:

Jo - det er nemlig lige præcist hvad alle forsikringsselskaber er - snedige!

Sygeforsikringen Danmark er en gammel statsejet fosikringsløsning, ligesom Mærsk får særlige vilkår fordi de er venner med kongehuset og regereingen, så har Danmark også ganske særlige regler at gå efter. Og så lader vi lige være med at nævne vi faktisk godt ved det hedder "forskelsbehandling"

Forsikringsselskaber er, som de danske banker er, utroværdige, urimelig og dybt urealistiske. Jeg kender en mand, denne mand bor desværre i et af danmakrs nye ghettoer. Denne mand er snart familiefar, han er 27, studerer på en videregående uddannelse. Denne mand skal betale 2700 kr pr månede for at få forsikret sin Citroen C1. Rimeligt? Nej, men når der står beskrevet man skal have en bilforsikring og der ikke stilles krav til firmaet der udbyder dem - så kan de tillade sig alt. Og det gør de.

Banker der fyrer folk, lukker ned for åbningstider - alle andre end bankerne skal arbejde mere og mere - vil ikke låne penge så vi kan få gang i forbruget, vil ikke investerei dabske projekter - men har stadig våbenhandlen med på deres investeringslister.

Jo, jeg kan garantere dig for jeg synes hele vores finansielle sektor er SNEDIGE!

er danmark forsikringen snedig?..

hvis man først melder sig ind når man har brug for det, er syg og skal ha tilskud? hvor skal sygesikringen så få pengene fra til at give tilskud.

de penge de udbetaler folk i tilskud er jo de penge de får ind for kontingenter som man betaler for at være medlem..ellers kan det jo af gode grunde ikke køre rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.