Skal far også betale for medicin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Pige2009

signe. skriver:

Okay.. Jeg har været medlem af dk i min mors navn i mange år, da jeg så selv blev mor, kom jeg under mit eget navn så nu er begge mine børn også forsikrede... Kan kun anbefale det, synes det er en god sikkerhed at have.... I 08 kom jeg ud for et biluheld og har kraftigt piskesmæld.. Dk giver tilskud til mine fysiobehandlinger og hasse har også ab og det giver de også tilskud til...

Jeg meldte mig ind så snart, jeg fik Laura og vi har 7-9-13 ikke haft brug for dem endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Lullaby

Baagøe skriver:

Jeg meldte mig ind så snart, jeg fik Laura og vi har 7-9-13 ikke haft brug for dem endnu

Heller ikke på regulær medicin? Alt som er på recept er stort set dækket af sygesikring dk så derfor kan det godt betale sig. Vi får ca 2500 fra dem hvert år pga de medicinudgifter vi har. Når vi får pencillin osv.  Vi har bare bedt om en check en gang om året og det er rigtig dejligt sådan at få nogle uforudsete penge ind ad døren

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Valle81 skriver:

Hvis det er ventoline så koster sådan en spray omkring 10 kr, det er hvad vi giver og den holder i lidt over et halvt år og selve spaceren er gratis.........

Selve masken koster 300 - den hun skal have. Kan ikke huske hvad medicinen koster. Det er min mor der har lagt ud i første omgang.

Anmeld

14. oktober 2012

chael

rikkeregnbue skriver:

Jeg synes det var dyrt - er lidt ligeglad med hvor vidt du synes det er dyrt eller ej

Min egen søn er kronisk astmatiker, så jeg er godt klar over hvad det koster!!

Og slap dog af!!

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

chael skriver:

Min egen søn er kronisk astmatiker, så jeg er godt klar over hvad det koster!!

Og slap dog af!!

Hvem er det lige der skal slappe af?

Anmeld

14. oktober 2012

Gardenia

Baagøe skriver:

1. Det er jo direkte bedrageri!

2. Så skal man fremvise en erklæring, og så vil der jo fremgå, at der er konstateret astmatisk bronkitis den og den dato

Og hvem har mon bedt dig om at være politimand?

At Danmark ikke vil tage en ind hvis man har mild astmatisk bronkitis er i min ydmyge mening en fuldstændigt stupid løsning på mistanke om svindel.

Anmeld

14. oktober 2012

Valle81

rikkeregnbue skriver:

Selve masken koster 300 - den hun skal have. Kan ikke huske hvad medicinen koster. Det er min mor der har lagt ud i første omgang.

Vi fik den plastik spacer gratis da vi fik til drengene

Anmeld

14. oktober 2012

Pige2009

Lullaby skriver:

Heller ikke på regulær medicin? Alt som er på recept er stort set dækket af sygesikring dk så derfor kan det godt betale sig. Vi får ca 2500 fra dem hvert år pga de medicinudgifter vi har. Når vi får pencillin osv.  Vi har bare bedt om en check en gang om året og det er rigtig dejligt sådan at få nogle uforudsete penge ind ad døren

Den eneste gang Laura og jeg har haft brug for medicin, var da vi var indlagt de første 14 dage efter fødslen og så bruger jeg 130 kr. om året på på høfebermedicin, så nej. Heldigvis... Men nu har jo muligheden som medlemmer, hvis der skulle blive noget Min mormor var meget syg de sidste 10 år af sit liv og hun fik rigtig mange penge hvert år

Anmeld

14. oktober 2012

kesuh

One word! få dig meldt ind i danmark og ikke nævn noget med om medicinen osv. Det fusk, men det er nødvendigt! Vi er alle medlem af danmark her inklusiv min søn og ex. Bare basismedlem er godt nok, så kan du altid opgradere det når det bliver nødvendigt!... Bare få meldt jer ind hurtigst muligt.. Alt andet ville være for dumt

Anmeld

14. oktober 2012

Frk. Himmelblå

kesuh skriver:

One word! få dig meldt ind i danmark og ikke nævn noget med om medicinen osv. Det fusk, men det er nødvendigt! Vi er alle medlem af danmark her inklusiv min søn og ex. Bare basismedlem er godt nok, så kan du altid opgradere det når det bliver nødvendigt!... Bare få meldt jer ind hurtigst muligt.. Alt andet ville være for dumt

Men nej, man kan ikke bare uden videre opgradere, hvis man bliver alvorligt syg 

Og Danmark kan faktisk smide dig ud, hvis de synes, du bliver for "dyr". præcis som et almindeligt forsikringsselskab. - Så jeg har det - også med det in mente - heller ikke spor svært med en lille bitte smule fuskeri på dette område...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.