Skal far også betale for medicin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.191 visninger
104 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, kort spørgsmål.

Vi har fælles forældremyndighed. Ida har fået astmatisk bronkitis, og som enlig mor på SU - snart KH, kan den maske osv hurtig blive ret dyr.

Kan jeg kræve at han betaler halvdelen af den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Gardenia

rikkeregnbue skriver:

Ja, kort spørgsmål.

Vi har fælles forældremyndighed. Ida har fået astmatisk bronkitis, og som enlig mor på SU - snart KH, kan den maske osv hurtig blive ret dyr.

Du skal hurtigst muligt have jer begge meldt ind i Danmark - du må endeligt ikke fortælle om din datters medicinbehov, for så afviser de jer.
Danmark betaler halvdelen af alt medicin til dit barn, barnet er gratis og det kan gøre hele forskellen.

Jeg ved ikke om far skal betale, men jeg kan da ikke froestille mig det anderledes?

Anmeld

14. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Nej far skal ikke betale halvdelen . Det er derfor det er dig som modtager børnepenge fra far og hver 3 måned fra kommunen .

Jeg ville os hurtigst muligt hus det først lige er blevet opdagede melde jer i dk Det er virkelig pengene værd .

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Gardenia skriver:

Du skal hurtigst muligt have jer begge meldt ind i Danmark - du må endeligt ikke fortælle om din datters medicinbehov, for så afviser de jer.
Danmark betaler halvdelen af alt medicin til dit barn, barnet er gratis og det kan gøre hele forskellen.

Jeg ved ikke om far skal betale, men jeg kan da ikke froestille mig det anderledes?

Han er medlem af Danmark, jeg er ikke

Anmeld

14. oktober 2012

FruStolpe

Ja, kort spørgsmål.

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.

Bare gøre dig opmærksom på at det er strafbart at følge den ide der står længere oppe

for at det løser sig for dig

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mortil2tiloktober skriver:

Nej far skal ikke betale halvdelen . Det er derfor det er dig som modtager børnepenge fra far og hver 3 måned fra kommunen .

Jeg ville os hurtigst muligt hus det først lige er blevet opdagede melde jer i dk Det er virkelig pengene værd .

Okay, tak. Ville bare lige høre jo

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FruStolpe skriver:

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.

Bare gøre dig opmærksom på at det er strafbart at følge den ide der står længere oppe

for at det løser sig for dig

Hvilket? At melde mig ind i Danmark?  

Anmeld

14. oktober 2012

MariaKyedDK

rikkeregnbue skriver:

Ja, kort spørgsmål.

får du børnepenge fra ham hver måned ?

hvis du gør, synes jeg ikke du kan kræve det...

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MariaKyedDK skriver:

får du børnepenge fra ham hver måned ?

hvis du gør, synes jeg ikke du kan kræve det...

Ja det gør jeg, og fint nok - ville bare lige høre

Anmeld

14. oktober 2012

MariaKyedDK

rikkeregnbue skriver:

Ja det gør jeg, og fint nok - ville bare lige høre

Ja, du skal jo tænke på at hver måned får du jo børnepenge fra ham , + du får ydelse hver 3. måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.