Og ikke bare et lille bid... 
Jeg er simpelthen så ulykkelig lige nu.. Vores dagplejemor har ikke ringet og fortalt os noget om det, men han er alligevel blevet bidt før han er blevet lagt til middagslur... Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke bare ringer til os lige efter det er sket?
Efter hvordan såret ser ud, så har det ikke bare blødt en lille smule og derfor kan jeg virkelig ikke forstå det...
Jeg vil ikke have at mit barn vokser op og bliver mobbeoffer eller at han føler at det er den eneste måde han kan reagere på hvis nogen tager de ting han leger med.. Han skal ikke slå og han skal ikke bide... Desværre er Silas meget tolerant og lader bare de andre tage de ting han leger med og det bekymrer mig.. Er det fordi han jævnligt får tæv af den her snart 3 årige dreng der også har bidt ham i dag, eller er han, som jeg først troede, et roligt væsen som ikke reagerer med tårer og skrig, men istedet finder noget andet at lege med?
Hvad skal jeg gøre??
Jeg er ret meget ude af den lige nu, for ja, det er desværre ikke den eneste dårlige erfaring jeg har med vores dagpleje...

Hold da op, hvor ser det voldsomt ud!!! Stakkels Silas
Det er bestemt ikke okay, at hun ikke ringer og informerer jer om, hvad der er sket!!! Jeg er selv pædagog, og jeg ringer selvfølgelig ikke med små ting, men hvis det er så voldsomt som her, ville jeg klart ringe, så forældrene i det mindste ved, hvad der venter dem (hvis de ikke lige har mulighed for at komme med det samme)
Jeg synes du skal sige til hende i morgen, at du blev rigtig ked af det og også lidt gal da han kom hjem fra dp, fordi det var så voldsomt, som det var/er - uden at hun giver jer besked... Så er der åbnet op for en dialog, Så du kan få hende fortalt, at hun SKAL ringe med sådan nogle ting!!!
Kram til din lille dreng
og til dig