Silas er blevet bidt.... :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

MorDk

Avvv  Stakkels ....

Hun burde sgu ha ringet til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Krussedulle

Muhmi skriver:

Og ikke bare et lille bid... 

Jeg er simpelthen så ulykkelig lige nu.. Vores dagplejemor har ikke ringet og fortalt os noget om det, men han er alligevel blevet bidt før han er blevet lagt til middagslur... Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke bare ringer til os lige efter det er sket?

Efter hvordan såret ser ud, så har det ikke bare blødt en lille smule og derfor kan jeg virkelig ikke forstå det...

Jeg vil ikke have at mit barn vokser op og bliver mobbeoffer eller at han føler at det er den eneste måde han kan reagere på hvis nogen tager de ting han leger med.. Han skal ikke slå og han skal ikke bide... Desværre er Silas meget tolerant og lader bare de andre tage de ting han leger med og det bekymrer mig.. Er det fordi han jævnligt får tæv af den her snart 3 årige dreng der også har bidt ham i dag, eller er han, som jeg først troede, et roligt væsen som ikke reagerer med tårer og skrig, men istedet finder noget andet at lege med?

Hvad skal jeg gøre??

Jeg er ret meget ude af den lige nu, for ja, det er desværre ikke den eneste dårlige erfaring jeg har med vores dagpleje...

Åh Gud!!!

Hvad sker der lige for det?!

Ej sorry, men jer er MÅLLØS! Jeg havde taget fat i den dagplejepædagog (eller hvad hun nu hedder. Hende fra kommunen) det der, det er bare SLET ikke i orden!!

Stakkels lille Silas

Har I fået tjekket såret hos en vagtlæge?

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

sne190810 skriver:

Jamen det må jo have gjort så latterligt ondt.Jeg syntes godt nok det er lidt overdrevet ..

Så du også havde skrevet at hun først havde opdaget da hun skiftede ham ....... Øhm, hørte hun ham ikke græde eller noget i øjeblikket det faktisk skete? Det har da ikke kun taget 2 sek at bide sig fast der og giv slip hurtigt igen. Det kan da ikke lave sådan et mærke!

Jeg føler med dig, det er ikke en særlig sjov situation.

Nej overhovedet ikke, hun opdagede det med det samme, men hun var igang med at skifte et barn da det skete

Men nej det er virkelig øv... Er stadig helt i chok og begynder at ryste når jeg snakker med manden om det, for jeg er virkelig ked af hvad der er sket

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

signe. skriver:

Jeg var gået bananas! Vi er dog heldige med vores dagplejeforældre, da jeg ved de havde ringet med det samme, men på ALLE leder og kanter er DET DER bare helt forkert. Stakkels dreng, det ser også ret dybt ud! Pas endelig på der ikke kommer en infektion i det, men det ved du jo nu nok godt  

Kommer til at holde godt øje med det de næste par dage... Men ved bare at han kommer til at vågne mange gange de næste mange nætter fordi han får revet såret op når han vender sig... Iiih altså... Er så gal/sur/ked/trist/opgivende/alt muligt

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Avvv  Stakkels ....

Hun burde sgu ha ringet til dig!

Ja

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Krussedulle skriver:

Åh Gud!!!

Hvad sker der lige for det?!

Ej sorry, men jer er MÅLLØS! Jeg havde taget fat i den dagplejepædagog (eller hvad hun nu hedder. Hende fra kommunen) det der, det er bare SLET ikke i orden!!

Stakkels lille Silas

Har I fået tjekket såret hos en vagtlæge?

Blev også helt vildt forskrækket og målløs da jeg så det, jeg sad vitterligt med åben mund og pollyper... 

Synes det er vildt sår han har fået, ikke som noget bidemærke jeg nogensinde har set før...

Vi har ikke fået det tjekket hos vagtlæge, men vi har snakket med sygeplejersekn hos lægen (i tlf) og han er dækket af hans stivkrampevaccinationer til han er 5, vi skal bare holde øje med om det bliver betændt, så skal vi have en penicillinkur til ham

Anmeld

12. oktober 2012

Krussedulle

Muhmi skriver:

Blev også helt vildt forskrækket og målløs da jeg så det, jeg sad vitterligt med åben mund og pollyper... 

Synes det er vildt sår han har fået, ikke som noget bidemærke jeg nogensinde har set før...

Vi har ikke fået det tjekket hos vagtlæge, men vi har snakket med sygeplejersekn hos lægen (i tlf) og han er dækket af hans stivkrampevaccinationer til han er 5, vi skal bare holde øje med om det bliver betændt, så skal vi have en penicillinkur til ham

Du er i hvert fald nødt til at tage fat i Dpmor evt sammen med hende fra kommunen..
det der skal ingen børn (og forældre) opleve

Godt at han har fået stivkrampe!

Ej, det ser sindsygt ud han må da virkelig have grædt?!

Kan virkelig godt forstå at du er ked, vred, sur osv!

Anmeld

12. oktober 2012

Mor til Ella

Muhmi skriver:

Og ikke bare et lille bid... 

Jeg er simpelthen så ulykkelig lige nu.. Vores dagplejemor har ikke ringet og fortalt os noget om det, men han er alligevel blevet bidt før han er blevet lagt til middagslur... Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke bare ringer til os lige efter det er sket?

Efter hvordan såret ser ud, så har det ikke bare blødt en lille smule og derfor kan jeg virkelig ikke forstå det...

Jeg vil ikke have at mit barn vokser op og bliver mobbeoffer eller at han føler at det er den eneste måde han kan reagere på hvis nogen tager de ting han leger med.. Han skal ikke slå og han skal ikke bide... Desværre er Silas meget tolerant og lader bare de andre tage de ting han leger med og det bekymrer mig.. Er det fordi han jævnligt får tæv af den her snart 3 årige dreng der også har bidt ham i dag, eller er han, som jeg først troede, et roligt væsen som ikke reagerer med tårer og skrig, men istedet finder noget andet at lege med?

Hvad skal jeg gøre??

Jeg er ret meget ude af den lige nu, for ja, det er desværre ikke den eneste dårlige erfaring jeg har med vores dagpleje...

Det var da også et VOLDSOMT biddemærke....

Jeg ville meget klart fortælle dagpleje at det er noget du ikke tolerere, og som det mindste vil kontaktes når dit barn får en så tydelig "skade"....

Jeg ville flippe fuldstændig ud, ja det kan ske..... Men det er dit barn og han må da have været fuldstændig ulykkelig efter det bid

Stakkels dreng....

Anmeld

12. oktober 2012

Lone Jakobsen

åh hvor ser det grimt ud.... din stakkels dreng det må virkelig ha gjort ondt.

jeg kan kun give dig og de andre ret i at hun skulle ha haft ringet. en ting er et alm. bid som kan give et blåt mærke, men noget andet er et så dybt sår som dette her. som mor ville jeg bestemt også ha ønsket at få besked.

du beskriver den anden dreng som et barn der ofte er problemer med, og du spørger om der findes en måde hvor dp. kan holde øje med barnet.... og ja det gør der... hun tager simpelthen barnet med sig. ind og skifte, ud og putte, ud med skraldespanden, hen og tømme opvaskemaskine, og alle de andre ting hun laver hvor hun ikke lige kan holde øje med ham og de andre børn. det kan sagtens lade sig gøre, og det er en simpel løsning, som er rimelig nem at praktisere.

hvor vidt du kan tillade dig at ringe til dp. på en lørdag, så vil jeg sige at det afhænger af jeres indbyrdes forhold. hvis en forældre til en af mine dagplejebørn har behov for at snakke med mig om noget vigtigt, så kan de altid få fat i mig, og det ved de. men nogle dagplejere har det måske ikke helt på samme måde. (personligt ville jeg godt have turde ringe efter lukketid hvis mit barn var så slemt tilredt)

Anmeld

13. oktober 2012

Muhmi

Du er i hvert fald nødt til at tage fat i Dpmor evt sammen med hende fra kommunen..
det der skal ingen børn (og forældre) opleve

Godt at han har fået stivkrampe!

Ej, det ser sindsygt ud han må da virkelig have grædt?!

Kan virkelig godt forstå at du er ked, vred, sur osv!

Dét tror jeg virkelig også han har...  Virkelig skreget, ville ønske jeg havde været der til at trøste ham...

Heldigvis ser det ud til at det meget bedre i dag, det er ikke særlig rødt omkring og der er kommet skorpe på heldigvis... Men det ser stadig lidt voldsomt ud synes jeg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.