åh hvor ser det grimt ud.... din stakkels dreng
det må virkelig ha gjort ondt.
jeg kan kun give dig og de andre ret i at hun skulle ha haft ringet. en ting er et alm. bid som kan give et blåt mærke, men noget andet er et så dybt sår som dette her. som mor ville jeg bestemt også ha ønsket at få besked.
du beskriver den anden dreng som et barn der ofte er problemer med, og du spørger om der findes en måde hvor dp. kan holde øje med barnet.... og ja det gør der... hun tager simpelthen barnet med sig. ind og skifte, ud og putte, ud med skraldespanden, hen og tømme opvaskemaskine, og alle de andre ting hun laver hvor hun ikke lige kan holde øje med ham og de andre børn. det kan sagtens lade sig gøre, og det er en simpel løsning, som er rimelig nem at praktisere.
hvor vidt du kan tillade dig at ringe til dp. på en lørdag, så vil jeg sige at det afhænger af jeres indbyrdes forhold. hvis en forældre til en af mine dagplejebørn har behov for at snakke med mig om noget vigtigt, så kan de altid få fat i mig, og det ved de. men nogle dagplejere har det måske ikke helt på samme måde. (personligt ville jeg godt have turde ringe efter lukketid hvis mit barn var så slemt tilredt)
Anmeld