Muhmi skriver:
Taak søde!! 
Vi har helt klart også tænkt os at få en snak med hende... Det er bare lige hvordan man skal få startet sådan en samtale... For ja, jeg er nogle gange lidt konfliktsky, MEN hun skal være GLAD for at det ikke var mig der hentede Silas og havde set det dernede... For ej, tror virkelig jeg var blevet edderspændtrasende.....
Ved jo godt det ikke er hende der har bidt ham, men hun burde som det første have grebet knoglen og have ringet til os... Er lidt rystet over at hun bare ligger ham til at sove bagefter... For som sagt så ved hun intet om hvilke vacciner han har fået og ved heller ikke om han derfor har fået stivkrampe... iiih.....
Han er heldigvis dækket af dem han har fået indtil videre, men sygeplejersken vi snakkede med i dag sagde vi skulle holde øje med om der udvikledes betændelse i det for så skulle han på penicillinkur...
Jeg er helt ulykkelig.. Og især efter vi her til aften har opdaget et bidemærke på hans arm også.... 
er bide mærket på armen af samme karakter??
hmm ja hvordan starter man sådan en samtale..
Jeg ville nok vente til på mandag når i afleverer ham, og så sige det i en stille og rolig tone (altså det hjælper jo ingen vegne at være hidset op når du siger det...) og så vil jeg forklare hende at i MEGET gerne ville have vidst besked med det samme, da i synes det er et ret voldsomt bid, og at i faktisk har kontaktet læge pga det.
Jeg synes i skal passe på med at virke bebrejdende, da hun jo helt sikkert ikke har ladet det ske med vilje, og måske har HUN troet (jeg siger ikke at det er det rigtige) at han havde bedst af at komme ud og sove.. 
hvordan ser sårat ud idag?
Anmeld