Silas er blevet bidt.... :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Muhmi

Månsson skriver:

Kan sagtens forstå dig, tænker at dperen simpelthen må støtte den dreng noget ekstra så sådan noget ikke sker

Tænker også at der må være noget ekstra opsyn med den her dreng, at når hun går, så må han simpelthen gå med, han kan jo tydeligvis ikke finde ud af at lege ordentligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Ja selvfølgelig, man er vel menneske og det er godt nok et grimt bid

Ja det er så 

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Stakkels, stakkels, STAKKELS Silas!

Det gør helt ondt i mit hjerte på hans vegne! Den dreng som har bidt ham, er tydligvis vampyr - eller af andren dyreart! Ja undskyld, men det der er jo voldsomt!

Synes ikke det er ok. at DP-mor ikke har haft ringet.

Nej vel? Det synes jeg nemlig heller ikke...

Kan ikke forstå det, for hun ved at vi er hjemme klokken elleve om fredagen, den eneste grund til at vi henter ham klokken 15 er fordi så kan han få luren nede hos hende med også, istedet for at hente ham midt i sovetiden, for så tager vi ham hjem og så vil han lege og bliver overtræt istedet for...

Men i dag havde det været helt og aldeles lovligt at ringe til os, det valgte hun desværre bare ikke at gøre

Anmeld

12. oktober 2012

Rebecca55

Det der synes jeg på ingen måde er ok at fortie over for jer. Jeg havde taget en snak med dagplejemoren og hvis ikke det blev bedre fået en ny.

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

Muhmi skriver:

Tænker også at der må være noget ekstra opsyn med den her dreng, at når hun går, så må han simpelthen gå med, han kan jo tydeligvis ikke finde ud af at lege ordentligt...

Ja lige præcis..

Anmeld

12. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Ja det er så 

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Tark 

Anmeld

12. oktober 2012

bøllen

Muhmi skriver:

Ved også at det går virkelig stærkt.. Men ja, jeg ved ikke... Jeg er bare så meget på bar bund lige her... Vil virkelig gerne have at Silas bliver hos den dagplejemor som han holder så meget af, men jeg føler mig bare SÅ utryg lige nu at jeg ikke ved hvilket ben jeg skal stå på...

Det kan jeg sagtens forstå , vil da også sige det bid er MEGET voldsomt. Selvfølgelig  er du det, ville jeg også være.

Anmeld

12. oktober 2012

sne190810

Muhmi skriver:

Jeg synes i hvert fald at det ser ret voldsomt ud... Og vi har også lige fundet ud af at han åbenbart også er blevet bidt et par gange på armene, dog "kun" som blå mærker... 

Jamen det må jo have gjort så latterligt ondt.Jeg syntes godt nok det er lidt overdrevet ..

Så du også havde skrevet at hun først havde opdaget da hun skiftede ham ....... Øhm, hørte hun ham ikke græde eller noget i øjeblikket det faktisk skete? Det har da ikke kun taget 2 sek at bide sig fast der og giv slip hurtigt igen. Det kan da ikke lave sådan et mærke!

Jeg føler med dig, det er ikke en særlig sjov situation.

Anmeld

12. oktober 2012

signe.

Muhmi skriver:

Og ikke bare et lille bid... 

Jeg er simpelthen så ulykkelig lige nu.. Vores dagplejemor har ikke ringet og fortalt os noget om det, men han er alligevel blevet bidt før han er blevet lagt til middagslur... Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke bare ringer til os lige efter det er sket?

Efter hvordan såret ser ud, så har det ikke bare blødt en lille smule og derfor kan jeg virkelig ikke forstå det...

Jeg vil ikke have at mit barn vokser op og bliver mobbeoffer eller at han føler at det er den eneste måde han kan reagere på hvis nogen tager de ting han leger med.. Han skal ikke slå og han skal ikke bide... Desværre er Silas meget tolerant og lader bare de andre tage de ting han leger med og det bekymrer mig.. Er det fordi han jævnligt får tæv af den her snart 3 årige dreng der også har bidt ham i dag, eller er han, som jeg først troede, et roligt væsen som ikke reagerer med tårer og skrig, men istedet finder noget andet at lege med?

Hvad skal jeg gøre??

Jeg er ret meget ude af den lige nu, for ja, det er desværre ikke den eneste dårlige erfaring jeg har med vores dagpleje...

Jeg var gået bananas! Vi er dog heldige med vores dagplejeforældre, da jeg ved de havde ringet med det samme, men på ALLE leder og kanter er DET DER bare helt forkert. Stakkels dreng, det ser også ret dybt ud! Pas endelig på der ikke kommer en infektion i det, men det ved du jo nu nok godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.