Silas er blevet bidt.... :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Muhmi

Ravnholt skriver:

Tilføjer lig her...

Hvis han har fået sine vacinationer, burde han være dækket ind til han er 5 år...

Har snakket med sygeplejersken hos lægen og hun sagde også at han bør være dækket ind til han er fem... Vi skulle sørge for at rense og holde det rent, samt sørge for at det ikke blever rødt, varmt og hævet...

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Muhmi

Lukasmor skriver:

Åh nej nej nej nej... Stakkels din søn! Jeg var stejlet hvis jeg ikke var blevet ringet op! Det eneste du kan gøre lige nu og her er at trøste din søn som kun en mor kan.. Fortalte du ikke dp at du er ked af at hun ikke ringede før?

Det var min mand der hentede Silas, så jeg fik det først at vide da han kom hjem... Men ja, sådan noget skal hun bare vide, at hvis der går hul på ham, så skal hun ringe, ligemeget hvor meget hun synes han har det fint...

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Faith skriver:

Ej du godeste altså!!!. Hvor er det synd for ham

Har du snakket med dagplejemoren om det, eller opdagede du det først da i kom hjem?

Jeg havde ringet til hende lige med det samme! Sådan noget burde hun have opdaget og informeret dig.

Noget helt andet. Har du overvejet at ringe til lægen ang. stivkrampeindsprøjtning? Ved faktisk ikke lige hvordan det er når det er menneskebid.

Ja det er nemlig skide synd for ham...  Heldigvis er han ved godt mod nu her og leger med mig og farmanden... Men hormonella her, er helt oppe og køre omkring det... Jeg kan ikke rigtig forklare hvordan jeg føler, men afmagt må vist være det bedste jeg kan beskrive det med...

Hun opdagede det... Hun stod og skiftede ble på et andet barn imens det skete.... Og hun har også renset det, men alligevel har hun ikke ringet, hun har lagt ham til middagslur... Det synes jeg er vildt mærkeligt og det skal hun vide ikke er iorden med mig...! Hun har lukket nu desværre....

Jeg har ringet til lægen og de sagde at han er dækket af hans vaccinationer og at jeg bare skal sørge for at holde det rent og holde øje med betændelse, for så skal han have en penicillinkur...

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Omg! Hvor er det bare synd for ham. Du skal klage!!!! Det ser dybt ud. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor hun ikke ringer til jer for det må da have gået mega ondt!!!

Tror bestemt også det har gjort rigtig rigtig ondt!!  Kan heller ikke forstå hun ikke har ringet, det er mig simpelthen en gåde.... 

Hvem skal jeg klage til? Barnets forældre? Dagplejemor? Eller??

Anmeld

12. oktober 2012

Maja_4000

Caroline er blevet "overfaldet" en enkelt gang af to større børn i vuggestuen .. Hun blev bidt og revet Men de ringede altså ikke til os , men fortalte det så selvfølgelig da hun blev hentet .. 

For mig var det helt ok , hvis pædagogerne vurderer at hun har det fint og ikke har brug for moar her , så stoler jeg på dem  

Men jeg synes helt sikkert du skal sige til dp-mor at hun skal ringe hvis der sker noget - Altid - Ligemeget hvor "slemt" det er .. For vi forældre har jo forskellig holdning .. Nogle vil måske ikke "forstyrres" med sådan noget på arbejdet 

God bedring til ham .. Håber ikke han er alt for plaget 

Anmeld

12. oktober 2012

sne190810

EJ!

Min datter er aldrig blevet bidt (endnu) så har ikke den store erfaring inde for bidemærker. Men er det ikke ret voldsomt det der???

Hvor er det dog synd for din lille dreng!

Anmeld

12. oktober 2012

Victoriasmor88

Synes normalt at folk overreagerer lidt når det kommer til dagplejemødre, men da jeg så det sår dit barn har fået så tænker jeg at det bare IKKE er iorden. Hvor var jeg dog blevet ulykkelig hvis det var min datter der så sådan ud 

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

Muhmi skriver:

DDeOg ikke bare et lille bid... 

Jeg er simpelthen så ulykkelig lige nu.. Vores dagplejemor har ikke ringet og fortalt os noget om det, men han er alligevel blevet bidt før han er blevet lagt til middagslur... Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke bare ringer til os lige efter det er sket?

Efter hvordan såret ser ud, så har det ikke bare blødt en lille smule og derfor kan jeg virkelig ikke forstå det...

Jeg vil ikke have at mit barn vokser op og bliver mobbeoffer eller at han føler at det er den eneste måde han kan reagere på hvis nogen tager de ting han leger med.. Han skal ikke slå og han skal ikke bide... Desværre er Silas meget tolerant og lader bare de andre tage de ting han leger med og det bekymrer mig.. Er det fordi han jævnligt får tæv af den her snart 3 årige dreng der også har bidt ham i dag, eller er han, som jeg først troede, et roligt væsen som ikke reagerer med tårer og skrig, men istedet finder noget andet at lege med?

Hvad skal jeg gøre??

Jeg er ret meget ude af den lige nu, for ja, det er desværre ikke den eneste dårlige erfaring jeg har med vores dagpleje...

Det er sku for ringe af hende, for det første så er det jo piv farligt da risikoen for stivkrampe er der så det skal kigges på af en læge og for det andet så er man jo bare ikke tryg mere

Anmeld

12. oktober 2012

Faith

Muhmi skriver:

Ja det er nemlig skide synd for ham...  Heldigvis er han ved godt mod nu her og leger med mig og farmanden... Men hormonella her, er helt oppe og køre omkring det... Jeg kan ikke rigtig forklare hvordan jeg føler, men afmagt må vist være det bedste jeg kan beskrive det med...

Hun opdagede det... Hun stod og skiftede ble på et andet barn imens det skete.... Og hun har også renset det, men alligevel har hun ikke ringet, hun har lagt ham til middagslur... Det synes jeg er vildt mærkeligt og det skal hun vide ikke er iorden med mig...! Hun har lukket nu desværre....

Jeg har ringet til lægen og de sagde at han er dækket af hans vaccinationer og at jeg bare skal sørge for at holde det rent og holde øje med betændelse, for så skal han have en penicillinkur...

Jeg ville helt klart snakke med dagplejemutti om det. Og så tror jeg altså osse jeg ville nævne det overfor drengens forældre. Hvis det var min søn der havde bidt ville jeg meget gerne vide det!

Min søn er faktisk osse engang kommet hjem fra dp med tændermærker på halsen. Dagplejemoren sagde det til os med det samme, og eftersom mærket var overfladisk (der var ikke bidt igennem), valgte vi at lade den ligge der.

Børn uden sprog reagerer jo ofte med at slå, bide, sparke osv. Det gør det bestemt ikke ok, men kan være en forklaring.

Men derfor er det stadig møg synd for din dreng, og da osse alvorligt når han skal have antibiotika for det, og jeg ville ikke lade sagen fare.

God bedring med ham

Anmeld

12. oktober 2012

Carina:-)

Det der er satme ikke ok!

Jeg var blevet rasende!

Det er jo et voldsomt bidemærke,øv altså!

Ja,jeg er nok ikke den rette til at råde,for jeg var blevet smaskhysterisk

Ikke fordi han er blevet bidt,men fordi hun da for pokker skulle have ringet til dig.Og så hjælper det jo ikke at du samtidig skriver at Silas jævnligt bliver tæsket af den anden unge.

Stakkels Silas 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.