Muhmi skriver:
Ja det er nemlig skide synd for ham...
Heldigvis er han ved godt mod nu her og leger med mig og farmanden... Men hormonella her, er helt oppe og køre omkring det... Jeg kan ikke rigtig forklare hvordan jeg føler, men afmagt må vist være det bedste jeg kan beskrive det med... 
Hun opdagede det... Hun stod og skiftede ble på et andet barn imens det skete.... Og hun har også renset det, men alligevel har hun ikke ringet, hun har lagt ham til middagslur... Det synes jeg er vildt mærkeligt og det skal hun vide ikke er iorden med mig...! Hun har lukket nu desværre....
Jeg har ringet til lægen og de sagde at han er dækket af hans vaccinationer og at jeg bare skal sørge for at holde det rent og holde øje med betændelse, for så skal han have en penicillinkur... 
Jeg ville helt klart snakke med dagplejemutti om det. Og så tror jeg altså osse jeg ville nævne det overfor drengens forældre. Hvis det var min søn der havde bidt ville jeg meget gerne vide det!
Min søn er faktisk osse engang kommet hjem fra dp med tændermærker på halsen. Dagplejemoren sagde det til os med det samme, og eftersom mærket var overfladisk (der var ikke bidt igennem), valgte vi at lade den ligge der.
Børn uden sprog reagerer jo ofte med at slå, bide, sparke osv. Det gør det bestemt ikke ok, men kan være en forklaring.
Men derfor er det stadig møg synd for din dreng, og da osse alvorligt når han skal have antibiotika for det, og jeg ville ikke lade sagen fare.
God bedring med ham
Anmeld