Silas er blevet bidt.... :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Det ser jeg heller ingen grund til, for det kan nemt ende galt... Både fra min men også fra deres side, for jeg tænker at de, vupti, vil hoppe i forsvarsposition.... Hvilket er forståeligt...

Nemlig! Godt du kan se det fra deres side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Mor1012

Muhmi skriver:

Det vil jeg også... Det bliver jeg nød til... Kan slet ikke leve med at være så utryg som jeg er lige nu... Er glad for vi har efterårsferie.... 

jeg var blevet såå sur på dp moren og sååå ked af det på mit barns vejne.. AV siger jeg bare , det ser jo frygtelig ud stakkels

men ja det jo altid svært at bringe det op foran dp moren, men dette skal bare siges , men det ved du jo godt

du kan jo vise hende billedet af det, for det ser nok pænere ud om1 uge

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Taco78 skriver:

Hold da op, hvor ser det voldsomt ud!!! Stakkels Silas Det er bestemt ikke okay, at hun ikke ringer og informerer jer om, hvad der er sket!!! Jeg er selv pædagog, og jeg ringer selvfølgelig ikke med små ting, men hvis det er så voldsomt som her, ville jeg klart ringe, så forældrene i det mindste ved, hvad der venter dem (hvis de ikke lige har mulighed for at komme med det samme)

Jeg synes du skal sige til hende i morgen, at du blev rigtig ked af det og også lidt gal da han kom hjem fra dp, fordi det var så voldsomt, som det var/er - uden at hun giver jer besked... Så er der åbnet op for en dialog, Så du kan få hende fortalt, at hun SKAL ringe med sådan nogle ting!!!

Kram til din lille dreng og til dig

Og jeg forventer selvfølgelig heller ikke at der bliver ringet om småting, for ja, børn er børn og de kommer til skade... Men så slemt til skade synes jeg bestemt ikke skal gå ubemærket hen altså

Synes du at det er iorden at man ringer på en lørdag?? For det var derfor jeg ikke ringede i dag, det var fordi hun havde lukket efter Silas kom hjem...

Tak skal du have 

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Nemlig! Godt du kan se det fra deres side

Det kan jeg i hvert fald... Det er ikke dem der har bidt Silas, men må indrømme at jeg i en hurtig tanke lige da jeg så såret, ikke tænkte rare ting om dem... Men heldigvis er man lidt rationel alligevel hehe

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Prinsessen<3 skriver:

jeg var blevet såå sur på dp moren og sååå ked af det på mit barns vejne.. AV siger jeg bare , det ser jo frygtelig ud stakkels

men ja det jo altid svært at bringe det op foran dp moren, men dette skal bare siges , men det ved du jo godt

du kan jo vise hende billedet af det, for det ser nok pænere ud om1 uge

Jamen hun HAR set det, hun har renset det og alligevel har hun ikke ringet, det er det der pisser mig af i det her... Kan slet ikke forstå den tanke... 

Det går ikke uhørt hen... Bestemt ikke...

Anmeld

12. oktober 2012

bøllen

Muhmi skriver:

Det vil vi også gøre...

Kan godt forstå hun har ordnet en ble på et andet barn, men Silas må jo være blevet holdt nede og derefter bidt voldsomt... Tænker at den turmult der har været inden bidet burde være nok til at hun burde kigge ind og se om alt er iorden... Pudslepladsen er lige op til legeværelset, så tænker ikke det er fordi hun intet har hørt...

Min søn har desværre også bidt en af det andre drenge Dog langt fra som jeres Silas. Ved fra vores dagplejemor at det går lynenes stærkt. Men tænker dette bid er ikke lavet i en hurtig vending og han må da have grædt noget så voldsomt. 

Vores dagplejemor pusler i samme rum som de leger, og ofte ser hun det ikke før det er sket, da det går så stærkt.

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

Muhmi skriver:

Det er jo lige det om jeg kan det... Denne store dreng der har bidt Silas har også lige haft bidt hans papfar, mindst ligeså slemt, helt ud af det blå og han begynder først i børnehave om 3-4 mdr. Det er rigtig langt tid at man skal gå og være nervøs for hvad der evt. er sket næste gang.... Puha, den er svær...

Kan sagtens forstå dig, tænker at dperen simpelthen må støtte den dreng noget ekstra så sådan noget ikke sker

Anmeld

12. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Det kan jeg i hvert fald... Det er ikke dem der har bidt Silas, men må indrømme at jeg i en hurtig tanke lige da jeg så såret, ikke tænkte rare ting om dem... Men heldigvis er man lidt rationel alligevel hehe

Ja selvfølgelig, man er vel menneske og det er godt nok et grimt bid

Anmeld

12. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Stakkels, stakkels, STAKKELS Silas!

Det gør helt ondt i mit hjerte på hans vegne! Den dreng som har bidt ham, er tydligvis vampyr - eller af andren dyreart! Ja undskyld, men det der er jo voldsomt!

Synes ikke det er ok. at DP-mor ikke har haft ringet.

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

bøllen skriver:

Min søn har desværre også bidt en af det andre drenge Dog langt fra som jeres Silas. Ved fra vores dagplejemor at det går lynenes stærkt. Men tænker dette bid er ikke lavet i en hurtig vending og han må da have grædt noget så voldsomt. 

Vores dagplejemor pusler i samme rum som de leger, og ofte ser hun det ikke før det er sket, da det går så stærkt.

Ved også at det går virkelig stærkt.. Men ja, jeg ved ikke... Jeg er bare så meget på bar bund lige her... Vil virkelig gerne have at Silas bliver hos den dagplejemor som han holder så meget af, men jeg føler mig bare SÅ utryg lige nu at jeg ikke ved hvilket ben jeg skal stå på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.