Silas er blevet bidt.... :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Janni.

Ej for pokker da!  Det skal du helt klart klage over. Stakkels stakkels Silas 

Jeg var tændt fuldstændig af hvis min dreng kom hjem med sådan et mærke uden DP havde ringet og fortalt det. 

Føler med jer. 

P.s: og jeg er ikke hormonella 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Frk.S

Ej, shit det ser dybt ud.

Stakkels lille fyr!

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

Muhmi skriver:

Præcis!

I princippet aner hun jo intet om hvordan og hvorledes Silas er dækket ind af hans stivkramper... Kan slet slet ikke forstå hun overhovedet ikke overvejer at ringe, men istedet tænker at han nok klarer den

Puha altså jeg var blevet rasende.. På mit job har vi den regl at hvis der er hul så ringer vi og ellers får de det at vide ved afhentning

Anmeld

12. oktober 2012

bøllen

Av for Søren et bid , stakkelse lille Silas.

Det er godt nok et voldsomt aftryk barnet har sat, ville nok have forventet en opringning. Jeg ville helt sikkert tage en snak med dagplejemor. Og fortæl du er ked af i ikke er blevet ringet op. Og ved sådan tilfælde er det jeres ønske.

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Ej nej nej, stakkels Silas da!! For hulan da, det ser virkelig voldsomt ud!! .. jeg bakker op om de andre; snak med dp om det. Helt klart!

Det vil jeg også gøre...

Tak

Anmeld

12. oktober 2012

*Ulvemor*

stakkels silas

Jeg ville kommentere det overfor dagplejeren og sige at den slags vil jeg gerne høre besked om med det samme.

En anden ting er -træner din dagplejemor ikke med børnene at de skal lære at sige fra og sige nej?

Jeg kan huske at Gavins dagplejemor lagde meget vægt på at Gavin f.eks skulle lære at sige "nej!" når de andre tog legetøjet fra ham -for han var/er jo nem at tryne...

Jeg vil i hvert faldet foreslå dig at høre hende ad om ikke det er noget hun kunne tænke lidt over

Men hvor ER det altså helt igennem meget for dårligt at hende at hun ikke har ringet og sagt noget når det endda har blødt!

Jeg blev selv forskrækket da vores dagplejemor ikke ringede med det samme efter gavin havde faldet og slået sig meget på en cykel -hvor han havde fået blodtud og hudafskrabninger...
Der fik jeg da gjort det klart -at det ikke var ok, at hun ikke havde givet besked før jeg hentede ham -for han var eddermame forskrækket og påvirket af det!

Så sig bare noget til hende -det må man godt når man overlader sit barns bedste i andres hænder...

Anmeld

12. oktober 2012

Laulund87

Puha det ser grumt ud, hvor synd!

Jeg ville, som flere nævner, tage snakken med dagplejemoderen. Ville dog IKKE gå direkte til forældrene. De er nok flove og tror det kan være en dårlig idé at gå til dem, lad hellere din DP om at sige noget til dem.

Anmeld

12. oktober 2012

Fenja09

Det ser godt nok ud til at have gjort ondt på din bette dreng! Kan godt forstå, hvis du er ulykkelig over situationen, men synes bestemt at du skal snakke med din dagplejer og sker der ikke ændringer må du tale med pladsanvisningen eller den pædagog der er tilknyttet dp.

At børn slås - slår hinanden er faktisk en helt alm. del af deres udvikling, men det skal jo ikke være så voldsomt at de får mén af det. Og det bid din dreng har fået skal han bestemt ikke have flere af. Er målløs over at dp´en intet har fortalt dig.

/Fenja

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Ej ej ej for dælen da!!! 

Forstår godt du er oprørt! 

Det der burde hun godt nok have ringet om... Det er jo ikke bare et lille bid - men et virkelig seriøst bid hvor der er gået hul!! 

er der stivkrampe inkluderet i børne vac? Ellers ville jeg nok overveje om han skulle have en. 

I viktors vuggestue har de en regl (som er lavet af embedslægen) hvor der står at forældre straks skal underrettes hvis der bides hul på huden, og den samme regel må da gælde for dagplejere???! 

Ihvertfald er i i jeres GODE ret til at tage en snak med hende om det, og forklare at i meget gerne ville ha vidst det noget før! 

Pyh har helt ondt af ham og kan sagtens forestille mig hvor ked du/i må være

Taak søde!! 

Vi har helt klart også tænkt os at få en snak med hende... Det er bare lige hvordan man skal få startet sådan en samtale... For ja, jeg er nogle gange lidt konfliktsky, MEN hun skal være GLAD for at det ikke var mig der hentede Silas og havde set det dernede... For ej, tror virkelig jeg var blevet edderspændtrasende.....

Ved jo godt det ikke er hende der har bidt ham, men hun burde som det første have grebet knoglen og have ringet til os... Er lidt rystet over at hun bare ligger ham til at sove bagefter... For som sagt så ved hun intet om hvilke vacciner han har fået og ved heller ikke om han derfor har fået stivkrampe... iiih.....

Han er heldigvis dækket af dem han har fået indtil videre, men sygeplejersken vi snakkede med i dag sagde vi skulle holde øje med om der udvikledes betændelse i det for så skulle han på penicillinkur...

Jeg er helt ulykkelig.. Og især efter vi her til aften har opdaget et bidemærke på hans arm også....

Anmeld

12. oktober 2012

Mor1012

Muhmi skriver:

Og ikke bare et lille bid... 

Jeg er simpelthen så ulykkelig lige nu.. Vores dagplejemor har ikke ringet og fortalt os noget om det, men han er alligevel blevet bidt før han er blevet lagt til middagslur... Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke bare ringer til os lige efter det er sket?

Efter hvordan såret ser ud, så har det ikke bare blødt en lille smule og derfor kan jeg virkelig ikke forstå det...

Jeg vil ikke have at mit barn vokser op og bliver mobbeoffer eller at han føler at det er den eneste måde han kan reagere på hvis nogen tager de ting han leger med.. Han skal ikke slå og han skal ikke bide... Desværre er Silas meget tolerant og lader bare de andre tage de ting han leger med og det bekymrer mig.. Er det fordi han jævnligt får tæv af den her snart 3 årige dreng der også har bidt ham i dag, eller er han, som jeg først troede, et roligt væsen som ikke reagerer med tårer og skrig, men istedet finder noget andet at lege med?

Hvad skal jeg gøre??

Jeg er ret meget ude af den lige nu, for ja, det er desværre ikke den eneste dårlige erfaring jeg har med vores dagpleje...

nej nej nej det var da frygteligt... gud jeg ville få et chok hvis jeg så det på min datter..

du skal simpelhen sige det til dagpleje moren, det er bare Ikke OK ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.