Ej ej ej for dælen da!!! 
Forstår godt du er oprørt!
Det der burde hun godt nok have ringet om... Det er jo ikke bare et lille bid - men et virkelig seriøst bid hvor der er gået hul!!
er der stivkrampe inkluderet i børne vac? Ellers ville jeg nok overveje om han skulle have en.
I viktors vuggestue har de en regl (som er lavet af embedslægen) hvor der står at forældre straks skal underrettes hvis der bides hul på huden, og den samme regel må da gælde for dagplejere???!
Ihvertfald er i i jeres GODE ret til at tage en snak med hende om det, og forklare at i meget gerne ville ha vidst det noget før!
Pyh har helt ondt af ham og kan sagtens forestille mig hvor ked du/i må være 

Taak søde!! 
Vi har helt klart også tænkt os at få en snak med hende... Det er bare lige hvordan man skal få startet sådan en samtale... For ja, jeg er nogle gange lidt konfliktsky, MEN hun skal være GLAD for at det ikke var mig der hentede Silas og havde set det dernede... For ej, tror virkelig jeg var blevet edderspændtrasende.....
Ved jo godt det ikke er hende der har bidt ham, men hun burde som det første have grebet knoglen og have ringet til os... Er lidt rystet over at hun bare ligger ham til at sove bagefter... For som sagt så ved hun intet om hvilke vacciner han har fået og ved heller ikke om han derfor har fået stivkrampe... iiih.....
Han er heldigvis dækket af dem han har fået indtil videre, men sygeplejersken vi snakkede med i dag sagde vi skulle holde øje med om der udvikledes betændelse i det for så skulle han på penicillinkur...
Jeg er helt ulykkelig.. Og især efter vi her til aften har opdaget et bidemærke på hans arm også.... 
Anmeld