Silas er blevet bidt.... :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.461 visninger
89 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Muhmi

Og ikke bare et lille bid... 

Jeg er simpelthen så ulykkelig lige nu.. Vores dagplejemor har ikke ringet og fortalt os noget om det, men han er alligevel blevet bidt før han er blevet lagt til middagslur... Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke bare ringer til os lige efter det er sket?

Efter hvordan såret ser ud, så har det ikke bare blødt en lille smule og derfor kan jeg virkelig ikke forstå det...

Jeg vil ikke have at mit barn vokser op og bliver mobbeoffer eller at han føler at det er den eneste måde han kan reagere på hvis nogen tager de ting han leger med.. Han skal ikke slå og han skal ikke bide... Desværre er Silas meget tolerant og lader bare de andre tage de ting han leger med og det bekymrer mig.. Er det fordi han jævnligt får tæv af den her snart 3 årige dreng der også har bidt ham i dag, eller er han, som jeg først troede, et roligt væsen som ikke reagerer med tårer og skrig, men istedet finder noget andet at lege med?

Hvad skal jeg gøre??

Jeg er ret meget ude af den lige nu, for ja, det er desværre ikke den eneste dårlige erfaring jeg har med vores dagpleje...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Fortæl, dagplejen det... og hvis hun der ikke sker en forber´dring, må i have fat i pladsanvisningen, og fortæl det... og sige i vil have en anden... for det kan da ikke være rigtigt det der...

Anmeld

12. oktober 2012

lukasmor

Åh nej nej nej nej... Stakkels din søn! Jeg var stejlet hvis jeg ikke var blevet ringet op! Det eneste du kan gøre lige nu og her er at trøste din søn som kun en mor kan.. Fortalte du ikke dp at du er ked af at hun ikke ringede før?

Anmeld

12. oktober 2012

Faith

Ej du godeste altså!!!. Hvor er det synd for ham

Har du snakket med dagplejemoren om det, eller opdagede du det først da i kom hjem?

Jeg havde ringet til hende lige med det samme! Sådan noget burde hun have opdaget og informeret dig.

Noget helt andet. Har du overvejet at ringe til lægen ang. stivkrampeindsprøjtning? Ved faktisk ikke lige hvordan det er når det er menneskebid.

Anmeld

12. oktober 2012

Ravnholt

Og sørg for at holde det rent så der ikke går betændelse i... Eftersom der jo er mange bakterier i munden...

Anmeld

12. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Omg! Hvor er det bare synd for ham. Du skal klage!!!! Det ser dybt ud. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor hun ikke ringer til jer for det må da have gået mega ondt!!!

Anmeld

12. oktober 2012

K&S

Faith skriver:

Har du snakket med dagplejemoren om det, eller opdagede du det først da i kom hjem?

Jeg havde ringet til hende lige med det samme! Sådan noget burde hun have opdaget og informeret dig.

Noget helt andet. Har du overvejet at ringe til lægen ang. stivkrampeindsprøjtning? Ved faktisk ikke lige hvordan det er når det er menneskebid.

Jeg tænkte også straks stivkrampe vaccination? 

Rigtig god bedring...! Det ser godt nok slemt ud 

Anmeld

12. oktober 2012

Ravnholt

Faith skriver:

Tilføjer lig her...

Hvis han har fået sine vacinationer, burde han være dækket ind til han er 5 år...

Anmeld

12. oktober 2012

tarkoflen

Muhmi skriver:

Og ikke bare et lille bid... 

Jeg er simpelthen så ulykkelig lige nu.. Vores dagplejemor har ikke ringet og fortalt os noget om det, men han er alligevel blevet bidt før han er blevet lagt til middagslur... Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke bare ringer til os lige efter det er sket?

Efter hvordan såret ser ud, så har det ikke bare blødt en lille smule og derfor kan jeg virkelig ikke forstå det...

Jeg vil ikke have at mit barn vokser op og bliver mobbeoffer eller at han føler at det er den eneste måde han kan reagere på hvis nogen tager de ting han leger med.. Han skal ikke slå og han skal ikke bide... Desværre er Silas meget tolerant og lader bare de andre tage de ting han leger med og det bekymrer mig.. Er det fordi han jævnligt får tæv af den her snart 3 årige dreng der også har bidt ham i dag, eller er han, som jeg først troede, et roligt væsen som ikke reagerer med tårer og skrig, men istedet finder noget andet at lege med?

Hvad skal jeg gøre??

Jeg er ret meget ude af den lige nu, for ja, det er desværre ikke den eneste dårlige erfaring jeg har med vores dagpleje...

Lille stakkel

Jeg synes du skal sige til DP at en anden gang vil du have en opringning!

Og så synes jeg faktisk at du skal ringe til skadestuen, hvis han ikke har en stivkrampe vaccination, så skal han have det!

God bedring med ham!

Anmeld

12. oktober 2012

Faith

Ravnholt skriver:

Tilføjer lig her...

Hvis han har fået sine vacinationer, burde han være dækket ind til han er 5 år...

God info

Så behøver ts i det mindste ikke bekymre sig om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.