Har du ændret holdning til organdonation efter dr program?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

tarkoflen

Chel1992 skriver:

Kan godt følge dig og synes også det er helt fint folk har den holdning, tror bare jeg lidt er af den holdning at sker der mig noget så er det meningen at det skal ske og så skal jeg ikke mod arbejde det Håber selvfølgelig ikke jeg kommer til skade i sådan et omfang at jeg skulle have behov for det for at overleve, men mine holdninger er bare sådan

Er helt enig med at der er folk der ikke vil give men gerne modtage synes bare det er dybt dobbelt moralsk Synes ikke man kan sige man gerne vil modtage men så ikke også give noget igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

MorDk

Puha det var hårdt at se det program... Pyha!

Nej jeg har ikke ændret min holdning. Jeg er stadig organdonor. Min kæreste er kommet i tvivl...  Han ved ikke om han vil trække det tilbage... og lade mig tage stilling, hvis det er...

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Jeg har slet ikke set programmet - kan man se det nogen steder på nettet (har ikke læst hele tråden) ..

Jeg er ikke organdonor, men vil gerne se om det her kan få mig til at vælge fra eller til siden der så meget om det

Anmeld

12. oktober 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Puha det var hårdt at se det program... Pyha!

Nej jeg har ikke ændret min holdning. Jeg er stadig organdonor. Min kæreste er kommet i tvivl...  Han ved ikke om han vil trække det tilbage... og lade mig tage stilling, hvis det er...

Det var så hårdt et program at se!

Man kan jo som donor skrive på, at man kun ønsker at donere sine organer, hvis de pårørende giver samtykke, det har jeg valgt, selvom jeg er helt sikker på, at min familie ikke ville ændre min beslutning, vi har nemlig talt rigtig meget om det

Anmeld

12. oktober 2012

tarkoflen

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har slet ikke set programmet - kan man se det nogen steder på nettet (har ikke læst hele tråden) ..

Jeg er ikke organdonor, men vil gerne se om det her kan få mig til at vælge fra eller til siden der så meget om det

Jeg vil tro, at man kan se det på bonanza, det hedder Pigen der ikke ville dø. Der er en tråd herinde med et link i, kan bare ikke huske, hvem der oprettede den

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

tarkoflen skriver:

Jeg vil tro, at man kan se det på bonanza, det hedder Pigen der ikke ville dø. Der er en tråd herinde med et link i, kan bare ikke huske, hvem der oprettede den

Person med link kom frit frem

Anmeld

12. oktober 2012

tarkoflen

BabyWish2012 <3 skriver:

Person med link kom frit frem

Fandt tråden

https://www.baby.dk/debat/195106pi1/ordet-er-frit/p igen-der-ikke-ville-doe--.aspx

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

tarkoflen skriver:

Fandt tråden

https://www.baby.dk/debat/195106pi1/ordet-er-frit/p igen-der-ikke-ville-doe--.aspx

Tak!! Skal se det i aften så. 

Anmeld

12. oktober 2012

tarkoflen

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak!! Skal se det i aften så. 

Så er jeg spændt på, om det ændre din holdning

Anmeld

12. oktober 2012

Loa

Niksen jeg er stadig organdonor..

Hvorfor skulle det skræmme mig? Har svært ved at tro på det er hverdagskost det vi så i tv.. Og stadig ville de jo aldrig tage organerne før man blev erklæret hjernedød.

Så ja jeg er donor, af den årsag at det en dag kunne være min datter (Gud forbyde det) der fik brug for det.

edit: og så syntes jeg ikke helt man kan tillade sig at modtage organer hvis man ikke selv er organdonor....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.