Ka+Ma=Be skriver:
Ja jeg kan kun give dig ret.
Det er ærgerligt med den udtalelse, fordi det får det til at lyde som om, at deres beslutning var forkert. Og det synes jeg ikke den var. Udmeldingen kom blot for tidligt, og det har de heldigvis ændret på.
Alle mennesker begår fejl, sundhedspersonalets har desværre bare større konsekvenser. Men derfor er det jo godt, at vi har så strikt et system der noterer og forsøger at rette op på alle de fejl, så de ikke sker igen.
Ork jeg kunne blive ved
Man har en lidt anden optik når man selv er med "på den anden side af bordet" så at sige.

Jeg sidder ikke på den anden side af bordet, er slet ikke i sundhedssektoren, men jeg har utrolig stor respekt for de mennesker der er! Og mit syn på sådanne sager er nok rimelig nyancerert, selvom jeg ikke kender indgående til det

og generelt mener jeg medierne er gode til at vende en sag den vej de vil, og jeg synes lidt i denne sag, det desværre har handlet lidt for meget om at placere skyld, end at bruge krudtet på hvilket smuk og fantastisk historie det er, at Carina er kommet sig så meget trods det meget voldsomme traume hun har været udsat for!
Anmeld