Muhmi skriver:
Tjaa... Er du det??
Hvad er din generalle holdning til folk af anden etnisk baggrund end din egen?? Ikke nødvendigvis dem der er mørke i huden, man kan jo også være racist over for sin egen hudfarve eller mod hvide...
Er du imod en bestemt religion, eller er det generalt en menneskegruppe?
Er simpelthen nysgerrig..
Debatten bør selvfølgelig holdes sober...
Det er tilladt at svare anonymt.. Vidste ikke helt om jeg skulle, men tror jeg vil få flere svar på den her måde...
Lidt måske, afhænger af situationen 
Normalt har jeg intet imod udlændinge, der findes mange udlændinge der integrere sig, har gode uddannelser og gør en indsats i samfundet.
De personer der irriterer mig (og det gælder også danskerne), det er dem der er her udelukkende for at nasse på systemet. Det at vores skattekroner går til folk der KUN vil sidde hjemme og sidder og venter på direktør jobbet - jeg bliver så harm. Fair nok at man nogle gange skal igennem systemet, er jeg selv pt pga min graviditet, men jeg kender også nogen der kun sidder der fordi de får penge uden at skulle lave noget - og det gider jeg ikke.
Fair nok at man ikke kan få job, men så kan man uddanne sig eller andet hvor man tjener sine penge på en anden måde og er til gavn og lærer noget 
Jeg kan også være lidt generaliserende overfor unge mennesker, specielt hvis det er en mandlig gruppe på nogle stykker eller mere - er altid bange for at blive røvet hvis jeg går fordi sådan en flok
Men det gælder igen både danske og udenlandske unge.
Men det er jo nemmere at være efter udlændinge da vi ikke kan smide danskerne ud ad Danmark
Anmeld