Er du racist?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

mor-til-vanessa

Ditte-3 skriver:

jeg ik recist men mender at vis man ik kan opføre sig ortenlig og respektere den danske kultur så skal de smutte tilbage til deres ejet land.

så er du jo også racist...

hvis man er født her, hvor skal man så "smutte tilbage til"

blot en undren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

CarinaSB

wamse skriver:

Det kender jeg godt, jeg kender det bare i forhold til min vægt, hvor jeg også oplever kommentarer om hvor stor jeg er Generelt synes jeg, at vi lever i et samfund, hvor der er en hårdhed overfor hinanden.

Det er fordi at folk er misundelig over hvor smuk du er 

Anmeld

11. oktober 2012

mor-til-vanessa

Det må du meget gerne, men ser du, jeg kan ikke give dig et særlig præcist svar, for jeg har ikke og kommer aldrig til at læse koranen, og eg ved ikke hvad der er rigtigt og forkert, da der er maaange forskellige opfatninger af det skrevne.. Men det er deres tildens til at undertrykke deres kvinder, slå deres døtre ihjel , omskærer deres børn. Jeg kunne godt gå i detaljer, men de overordnede "emner" er dem jeg her vælger og nævne så det ikke tager for lang tid 

kan så fortælle dig, at meget af det der står i koranen er stort set det samme der står i biblen. der er selvfølgelig visse undtagelser.

hvorfor bare ikke hvordan man kan ryste på hovedet når man egenlig ikke ved noget om det...

Anmeld

11. oktober 2012

CarinaSB

Muhmi skriver:

Åårh, den får jeg også desværre...

Stod stille og roligt og ventede på bussen, da der kører to idioter forbi, den ene ruller vinduet ned og læner sig ud og råber "Fede mødsæk" i forbifarten, efter mig... Stod bare helt paf...  Synes virkeligt det er underligt at man ikke kan holde sin mening for sig selv, medmindre man bliver spurgt om den... Iiih...

Det er sq fordi at folk er misundelig over hvor smuk du er 

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

isabellasmor skriver:

Nu er det ikke jøder vi snakker om her 

Men som jeg skriver, så har jeg ikke læst koranen, så jeg ved ikke hvad der er rigtigt og forkert.. Men det er de ting jeg ser muslimerne gøre.. Og de ting jeg hører dem sige står i koranen. 

Nu gav jeg bare et eksempel på omskæring men tror bare generalt der er mange unge som opføre sig grimt, om de så er udlænding eller ej, ved nu godt at en del børn med anden etnisk baggrund opføre sig grimt, men det skal dog siges at der er også rigtig mange dansker som opføre sig lige så grimt og kan være grove over for indvandrer  

Anmeld

11. oktober 2012

Wimmie

wamse skriver:

Nej jeg er selvfølgelig ikke racist, da jeg tror på at man ser på hvert enkelt individ, og aldrig skærer en gruppe over en kam. hudfarve, religion, m.m. betyder intet, men det gør den enkeltes handlinger, og der synes jeg så også, at man skal se på, hvorfor nogle begår de handlinger de gør, om samfundet ikke er med til stigmatisere og holde nogle mennesker nede.

I min verden er generalisering mangel på evne til at se nuanceret på tingene.

SÅ enig - lige mine ord 

Anmeld

11. oktober 2012

wamse

CarinaSB skriver:

Det er fordi at folk er misundelig over hvor smuk du er 

Ha ha så skjuler de det godt nok meget

Men 1000 tak søde

Anmeld

11. oktober 2012

wamse

Wimmie skriver:

SÅ enig - lige mine ord 

Anmeld

11. oktober 2012

Ønskebarnet12

mor-til-vanessa skriver:

kan så fortælle dig, at meget af det der står i koranen er stort set det samme der står i biblen. der er selvfølgelig visse undtagelser.

hvorfor bare ikke hvordan man kan ryste på hovedet når man egenlig ikke ved noget om det...

Anmeld

11. oktober 2012

CarinaSB

wamse skriver:

Ha ha så skjuler de det godt nok meget

Men 1000 tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.