Vi lever i år 2012. Hele verden forandre sig konstant. Jorden og mennesker, forandre sig konstant..!
Vi alle kommer ud fra det samme. Om det så er det ene eller det andet, kan sgu da være ligemeget.. Nogle tror på det ene og andre på noget andet og sikkert ingen af os har ret

Det kan da være ligemeget hvad hudfarve vi har eller hvad region, vi tror på.. Kan ik forstå folk ik bare kan respektere hinanden.. Det er fandme trist..
Og dog kan jeg så heller ik engang selv!
Jeg kan ik respektere mordere, pædofile eller voldelige mennesker, men for mig er det sgu fuldstændig ligemeget HVAD de er eller tror på..
Jeg ser alle mennesker som lige..
Medierne har den store skyld i racismen. Hvad de ik kan sige og folk tror blindt på det.. Gør jeg også selv!
Jeg har da tit selv tænkt mit, men hvorfor skulle etniske minoriteter, være dummere end "os"? Er bare tit "dem" man hører om..
Jeg er nysgerrig på kulturen.. Kunne aldrig selv være muslim, men er heller ik rigtig kristen.. Tror ik rigtig på noget.. Andet end mig selv, til tider

Men sluger da alt til mig og spørger gerne ind til alt muligt, for det er jo ukendt grund og jeg synes virkelig det er imponerende, at nogle mennesker virkelig kan tro så kraftigt på noget
MEN bliver så tilgengæld også SUR, når man hører om folk der bor i DK, som bare nasser på vores system og hader vores land

Har boet i et socialt belastet område og der var rigtig meget ballade!
De satte ild i kælderen, lige under vores lejlighed, indbrud i kælderne hver nat, ødelagde legepladserne og springvand, som så resulterede i husleje stigninger hele tiden OG så skrev de graffiti på bygningerne "luder land", "dø dk" og sådan nogle ting.. Sådan nogle ting pisser mig af..
Og synes så det er synd det går ud over alle dem, der egentlig godt kan lide vores land..