A&F skriver:
Griner hihi. Jamen sket er sket og ja du har fuldstændig ret, vi er en blanding. Min kørelære fortalte mig engang, at danskere stammer fra Indien
. Og han mente det. Ved ikke om det var for sjov, men han var da god til at holde masken hvis det nu passede 
Naaahh, det gør vi nu ikke, vi stammer fra en indoeuropæisk folkegruppe med rødder i centraleuropa...ifølge den nye genteknologi.
Men faktisk så er baskerne tættere på de originale nordiske rødder end vi selv er...hehe!
Så mon ikke din kørerlærer har blandet betegnelsen indoeuropæsisk og indisk sammen?? 
Iøvrigt er der også et tæt slægtsforhold mellem berberne, manchuerne i Kina og de nordiske folkestammer, hvilket kan spores tilbage til broncealderen.
Nå det er en helt anden historie.
Men igen...det er jo pivende ligegyldigt hvem man er og hvor man er fra eller hvad man tror på.
Kommer man til et land, så er der visse love, regler og traditioner, som man af respekt for stedet skal overholde og respektere. Og det gælder for os alle.
Ca. halvdelen af mine rødder er så nordiske som de kan være men den anden halvdel 
Og er man født i landet, så er man set med mine øjne lige så dansk som alle andre, og har ret til de samme muligheder og chancer i livet...også at få en moske, hvis det er det man ønsker sig.

Anmeld