Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Mink

AnneL skriver:

Jeg har sat et papskilt op på den ene stole til vores carport, så nu håber jeg bare at hunde ejeren kan læse!

Hahaha ja det håber jeg da for jer så !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

AnneL

Princesspigen skriver:

katte er meget blufærdige og graver stort set altid sin lort ned eller gemmer den langt inde i busken eller sådan, så jeg er næsten ikke i tviv om det der er fra en hund.. desuden så kan du kikke på størrelses forhold.. det er svært ud fra billedet men kattes affæring er tit en del mindre end hundes med mindre det jo selvfølgelig er en meget lille hund..

Ja, der er flere der skriver at katte er blufærdige, og ikke ville gøre sådan. Jeg er ikke så god til dyr, så jeg ved ikke hvordan de opføre sig på lige dette punkt.

Lortene ligger altid inderst i indkørslen, foran vores vil. Når bilen holder der er der jo meget lukket af, idet der er plankeværk både til højre, venstre og foran bilen. Bilen holder ikke helt op af det plankeværk der er foran bilen, idet der i hvert hjørne i carporten står grøn affaldsspand til hhv. papir og haveaffald.

Jeg syntes lortene er ret store! Så derfor tvivler jeg også selv på at det er en kat, jeg har bare SÅ svært ved at forstå, at nogle ville lade deres hunde skide på andre folks grunde - og endda steder hvor husejerne kan vande i lorten UDEN at samle det op efter sig.

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Lise skriver:

Jeg fandt en dag for nylig en lignende lort inde i vores indhegnede have - og så vidt jeg ved havde vi ikke haft besøg af nogen hunde. Til gengæld kommer der ofte katte forbi.

Også en der var SÅ stor? hmm, jamen det kan jo sagtens være en kat.

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Mor- til pige skriver:

Hihi godt at toilet papiret var ubrugt :-) Så kan vi da nok konkludere at det ikke er en menneskelort.,. hahaha

hihi ja - de skraldemænd på komme ud fra lidt af hvert - som kan ligge i sådan en spand :-)))

Forhåbentlig er det ikke et menneske der sætter sig der, men når bilen holder i carporten er der selvfølgelig dejligt fredligt foran den (her ville jeg gerne indsætte smileyen der kastede op, men den er jo blevet fjernet)

Med 2 blebørn ligger der i forvejen rigeligt hømhøm i den skraldespand, men til forskel fra den uopdragne hundejer, pakker vi da vores børns afføring i poser og lukker dem godt til

Interessant samtale emne

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Mor til Ella skriver:

Nej, det er ikke sjovt.... at du skal samle op

Men jo det er sjovt 

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Miss Kat skriver:

Som katteejer vil jeg tro, at katte (antageligvis også ræve) vil gøre mere ud af at skjule deres lorte, da de jo er territoriebevidste. De strinter for at afmærke territorium, men de går da ikke rundt og placerer deje som den dér. Specielt ikke, hvis jeg har forstået dig ret, og lortene ligger lige midt i det hele i din indkørsel. Det lyder mere som en hund, som jo bare sætter sig ned og afleverer, hvor den nu lige synes det er rart.

Uanset hvad, er det i hvert fald klamt...

Hvor jeg bor, har vi et lille stykke græsareal tilknyttet vores lejligheder. Der er dog en udefrakommende, som konsekvent lufter sin hund på den græsplæne... Han er flere gange blevet grebet i det og udlejer har sat små skilte op, om ikke at lufte sin hund på arealet, men han fortsætter ufortrødent... Udlejer kan jo ikke stille noget op, når han ikke tilhører vores lejligheder. Skal siges at vi oven i købet bor få meter væk fra lækre naturomgivelser. Hvorfor får den slags mennesker hund, når de ikke gider lufte den....? Virkelig topmålet af dovenskab ELLER en magtdemonstration....  Græsplænen er i hvert fald blevet uanvendelig for os andre.

Lorten ligger i vores indkørsel / carport. Vi har fliser i hele indkørslen, men i midten (under hvor bilen holder) er der de sten som du ser på billedet. Lorten ligger som regel foran vores bil - når bilen holder der kan dyret sidde lidt "i fred" idet er er plankeværk både foran, til højre og til venstre for bilen. Bilen holder aldrig med fronten helt op af plankeværket, idet der står 2 stk. grønne affaldsspande i carporten, dvs. det skaber en plads på 1-1,5 meter fra plankeværk til fronten på bilen.

Kæresten var kørt med bilen i morges da jeg opdagede lorten, så det var lidt svært at bedømme hvordan den havde ligget i forhold til bilen. Men lorten ligger aldrig under bilen (ja, vi har flere gange været udsat for at træde i dem, da der jo er mørkt om aftenen) så derfor tror jeg, at det er et lidt større dyr, et lille dyr kunne jo kravle under bilen og klare sagerne der.

Men ihh hvor er det træls! Også for jer, tænkt at én hundeejer skal ødelægge jeres brug af et lækkert areal. Man burde ligge små søm ud, så hunden aldrig fik lyst til at gå der igen (selvfølgelig kun ment for sjov)

Tak fordi du tog dig tid til at svare.

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

come2 skriver:

helt klart hundelort.

Tak for svar, og ØV at folk ikke rydder op efter deres dyr

Anmeld

8. oktober 2012

come2

AnneL skriver:

Tak for svar, og ØV at folk ikke rydder op efter deres dyr

Vi har selv hund, og har poser med hver gang.

Her forleden lå der også en kæmpe lort ude foran vores stue vindue. Det er simpelthen mangel på respekt!

Anmeld

8. oktober 2012

Dustmuz

AnneL skriver:

Så kommer jeg efter dig med min samle-hundelort-eller-hvad-det-nu-er-for-noget-lort-skade

Det er en meget uopdragen hund , men okay, æblet falder jo sjældent langt fra stammen

hehe du kommer bare an..
jeg stikker dig bare en skovl hehe..

jamen mine forældres hund, er GODT opdraget.. han stikker røven ind i hækken, og skider derinde..
han har endnu ikke skedet i folks indkørsler

Anmeld

8. oktober 2012

Miss Kat

AnneL skriver:

Lorten ligger i vores indkørsel / carport. Vi har fliser i hele indkørslen, men i midten (under hvor bilen holder) er der de sten som du ser på billedet. Lorten ligger som regel foran vores bil - når bilen holder der kan dyret sidde lidt "i fred" idet er er plankeværk både foran, til højre og til venstre for bilen. Bilen holder aldrig med fronten helt op af plankeværket, idet der står 2 stk. grønne affaldsspande i carporten, dvs. det skaber en plads på 1-1,5 meter fra plankeværk til fronten på bilen.

Kæresten var kørt med bilen i morges da jeg opdagede lorten, så det var lidt svært at bedømme hvordan den havde ligget i forhold til bilen. Men lorten ligger aldrig under bilen (ja, vi har flere gange været udsat for at træde i dem, da der jo er mørkt om aftenen) så derfor tror jeg, at det er et lidt større dyr, et lille dyr kunne jo kravle under bilen og klare sagerne der.

Men ihh hvor er det træls! Også for jer, tænkt at én hundeejer skal ødelægge jeres brug af et lækkert areal. Man burde ligge små søm ud, så hunden aldrig fik lyst til at gå der igen (selvfølgelig kun ment for sjov)

Tak fordi du tog dig tid til at svare.

Ja ok...  Med den viden kan det sagtens lyde som en kat... Men jeg synes så ikke at selve lorten ligner katteafføring... Den er lidt for våd og sumpet (nam nam).

Jeg kommer virkelig til at tænke på børnebogen "Muldvarpen der ville vide hvem der havde lavet lort på den hoved".... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.