Miss Kat skriver:
Som katteejer vil jeg tro, at katte (antageligvis også ræve) vil gøre mere ud af at skjule deres lorte, da de jo er territoriebevidste. De strinter for at afmærke territorium, men de går da ikke rundt og placerer deje som den dér. Specielt ikke, hvis jeg har forstået dig ret, og lortene ligger lige midt i det hele i din indkørsel. Det lyder mere som en hund, som jo bare sætter sig ned og afleverer, hvor den nu lige synes det er rart.
Uanset hvad, er det i hvert fald klamt...
Hvor jeg bor, har vi et lille stykke græsareal tilknyttet vores lejligheder. Der er dog en udefrakommende, som konsekvent lufter sin hund på den græsplæne... Han er flere gange blevet grebet i det og udlejer har sat små skilte op, om ikke at lufte sin hund på arealet, men han fortsætter ufortrødent... Udlejer kan jo ikke stille noget op, når han ikke tilhører vores lejligheder. Skal siges at vi oven i købet bor få meter væk fra lækre naturomgivelser. Hvorfor får den slags mennesker hund, når de ikke gider lufte den....? Virkelig topmålet af dovenskab ELLER en magtdemonstration....
Græsplænen er i hvert fald blevet uanvendelig for os andre.
Lorten ligger i vores indkørsel / carport. Vi har fliser i hele indkørslen, men i midten (under hvor bilen holder) er der de sten som du ser på billedet. Lorten ligger som regel foran vores bil - når bilen holder der kan dyret sidde lidt "i fred" idet er er plankeværk både foran, til højre og til venstre for bilen. Bilen holder aldrig med fronten helt op af plankeværket, idet der står 2 stk. grønne affaldsspande i carporten, dvs. det skaber en plads på 1-1,5 meter fra plankeværk til fronten på bilen.
Kæresten var kørt med bilen i morges da jeg opdagede lorten, så det var lidt svært at bedømme hvordan den havde ligget i forhold til bilen. Men lorten ligger aldrig under bilen (ja, vi har flere gange været udsat for at træde i dem, da der jo er mørkt om aftenen) så derfor tror jeg, at det er et lidt større dyr, et lille dyr kunne jo kravle under bilen og klare sagerne der.
Men ihh hvor er det træls! Også for jer, tænkt at én hundeejer skal ødelægge jeres brug af et lækkert areal. Man burde ligge små søm ud, så hunden aldrig fik lyst til at gå der igen (selvfølgelig kun ment for sjov)
Tak fordi du tog dig tid til at svare.