Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

AnneL

FrkZier skriver:

jeg er ret overbevist om det er fra en hund!
- men du må prøve at holde øje med hvem der går med sin hund der og så se om du kan finde frem til synderen så de kan få afvide de skal samle op efter sig selv!

eller den lidt mere offensive, en jeg kender gjorde det at de fandt ud af hvem der ejede hunden der sked i deres forhave, så begyndte de at dumpe beskidte bleer i ejerens forhave..
han fattede hurtig pointen og begyndte at samle op efter sin hund

Vi har højt plankeværk omkring hele vores forhave, så vi kan desværre ikke se ud til indkørslen, ellers kan jeg love dig for at jeg ville sidde klar med luftgeværet Tror jeg skal iklæde mig et kamuflage kostume og sætte mig ud i carporten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Princesspigen

AnneL skriver:

Det pågældende kræ forsøger på ingen måde at gemme bæen, næsten tværtimod

derfor jeg tænker hund  

de skider os tit samme sted hver gang så det kunne meget muligt være en hund..

der  ud over så hvis en hund har skidt der kan andre hunde have tendes til at skide samme sted.. noget med lugte, teriotorie osv

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

SussieThyssen skriver:

PS!
Jeg har ikke læst tråden, så jeg ved ikke om I har fået forslaget, men I kan jo sprøjte med "Gå-væk-hund"

Tak for dit svar og råd.
Der er bred enighed om at der er tale om en hunde hømhøm.
Der er blevet foreslået skilte, hvilket jeg har sat op i dag, men jeg vidste ikke at der fandtes noget der hed "gå-væk-hund". Det vil jeg helt klart prøve hvis det andet ikke virker. Syntes alligevel det er lige voldsomt nok at sprede rotte gift (ironi kan være anvendt, hehe)

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Princesspigen skriver:

derfor jeg tænker hund  

de skider os tit samme sted hver gang så det kunne meget muligt være en hund..

der  ud over så hvis en hund har skidt der kan andre hunde have tendes til at skide samme sted.. noget med lugte, teriotorie osv

Åh du gode Gud!! Så snart har vi hele kvarteret hunde siddende i skov-skider stilling i indkørslen.

Anmeld

8. oktober 2012

Princesspigen

AnneL skriver:

Åh du gode Gud!! Så snart har vi hele kvarteret hunde siddende i skov-skider stilling i indkørslen.

nej så slemt er det dog ikke  men prøv evt et ret kræftigt rengørings middel eller sådan ud over det pågældende sted så det fjerner duften så kan det være det ikke er så tiltalende et sted, samt sæt et form for skilt op om i ikke ønsker hundelort på jeres grund

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Princesspigen skriver:

nej så slemt er det dog ikke  men prøv evt et ret kræftigt rengørings middel eller sådan ud over det pågældende sted så det fjerner duften så kan det være det ikke er så tiltalende et sted, samt sæt et form for skilt op om i ikke ønsker hundelort på jeres grund

Jeg vil prøve mig frem. Tak for dine råd

Anmeld

8. oktober 2012

Princesspigen

AnneL skriver:

Jeg vil prøve mig frem. Tak for dine råd

selv tak

Anmeld

8. oktober 2012

EnGodMor

AnneL skriver:

Ja - beklager Men nu er jeg ved at blive skør!
Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

Jeg har haft katte i mange år og har det stadig, og det der er IKKE en kattelort, en kat´s afføring er ikke så "fin" og ens i farven, og heller ikke så stor/tyk.

Om det er en køter´s ved jeg ikke, men mon ikke

vi har samme problem herhjemme, folk lader deres møg køter skide lige præcist midt i vores indkørelse satme noget svinderi

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

engodmor skriver:

Jeg har haft katte i mange år og har det stadig, og det der er IKKE en kattelort, en kat´s afføring er ikke så "fin" og ens i farven, og heller ikke så stor/tyk.

Om det er en køter´s ved jeg ikke, men mon ikke

vi har samme problem herhjemme, folk lader deres møg køter skide lige præcist midt i vores indkørelse satme noget svinderi

Tak for din ekspertise
Jeg fatter simpelthen ikke, at folk kan være SÅ ligeglade. Overvejer lidt at samle det hele i en spand, og når jeg finder ejermanden læsse det hele af foran deres hoveddør. Tak for lån.

Anmeld

8. oktober 2012

EnGodMor

AnneL skriver:

Tak for din ekspertise
Jeg fatter simpelthen ikke, at folk kan være SÅ ligeglade. Overvejer lidt at samle det hele i en spand, og når jeg finder ejermanden læsse det hele af foran deres hoveddør. Tak for lån.

griner selv tak..

vi går og holder øje nu, når de der firbenet kræ kommer forbi hvis ikke det stopper, så sætter vi sgu kamera op, for at filme ejermanden, og så om en månede, når vi har samlet rigelig med lort sammen, så blir det hele kastet ind på deres grund...Jeg er SÅ træt af og samle op for andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.