Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Kakao

Tror det er fra en hund. Det er i hvert fald ikke fra en kat. De ligger ikke deres lorte i en indkørsel, men graver den ned eller laver i en busk fx. Men ikke sådan ude i en åben indkørsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

M&N

Jeg ville også helt klart sige det er en hundelort

Håber I kan komme med bugt med de hundeejere der lader sin hund/hunde skide ved jeres indkørsel 

Har selv 2 stk og det kunne aldrig falde mig ind at bare lade den ligge uden at fjerne det i det mindste.. 

Anmeld

8. oktober 2012

ledermus

AnneL skriver:

Ja - beklager Men nu er jeg ved at blive skør!
Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

Kunne altså også godt ligne en kattelort...Ihvertfald ligner det lidt dem jeg nogle gange havde i min have der hvor jeg boede før og det var fra katte...De kan være ret store til tider...

Hvis det er en hundelort synes jeg det er ærgeligt at ikke alle der har hund rydder op efter deres hund...Det er for klamt

Anmeld

8. oktober 2012

Levi&LilysMor

AnneL skriver:

Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

Hehe det ved jeg ikke, men det er da ulækkert og træls for dig/jer at i skal samle rester op fra andres hunde. Vil mene at hvsi man anskaffer sig en hund så har man selv ansvaret for at have pose med til at samle op , der er heldigvis nogle som er dygtige til at huske det, men så er der virkelig også andre som burde skamme sig  

Kan godt lide ideen med det skilt der er en som har lagt et billede af 

Anmeld

8. oktober 2012

Dustmuz

AnneL skriver:

årh nu ikke være så sart..
det bare mig der har været forbi med dårlig mave hehe

Det ligner noget mine forældres hund har lagt hehe

Anmeld

8. oktober 2012

Princesspigen

AnneL skriver:

katte er meget blufærdige og graver stort set altid sin lort ned eller gemmer den langt inde i busken eller sådan, så jeg er næsten ikke i tviv om det der er fra en hund.. desuden så kan du kikke på størrelses forhold.. det er svært ud fra billedet men kattes affæring er tit en del mindre end hundes med mindre det jo selvfølgelig er en meget lille hund..

Anmeld

8. oktober 2012

Lise

Jeg fandt en dag for nylig en lignende lort inde i vores indhegnede have - og så vidt jeg ved havde vi ikke haft besøg af nogen hunde. Til gengæld kommer der ofte katte forbi.

Anmeld

8. oktober 2012

Guldet

AnneL skriver:

Ej det må du ikke sige!! Den ene dag lå der nemlig noget papir, der godt kunne ligne toilet papir, men det så ikke brugt ud (ikke at jeg studerede det, fjerner det med en skovl) (stakkels skraldemand )

Hihi godt at toilet papiret var ubrugt :-) Så kan vi da nok konkludere at det ikke er en menneskelort.,. hahaha

hihi ja - de skraldemænd på komme ud fra lidt af hvert - som kan ligge i sådan en spand :-)))

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Akmese skriver:

Ja det er slet ikke i orden !! det er noget svineri ! især også når man har børn osv ! ja kan være du skal lave en lille overvågning !! eller sætte et skilt op som er blevet forslået før... :/ fatter ikke hvorfor folk ikke bare har en pose med ! 

Jeg har sat et papskilt op på den ene stole til vores carport, så nu håber jeg bare at hunde ejeren kan læse!

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Mor til Ella skriver:

Måtte simpelthen grine

Men ja den er vist god nok

Hhhooovvv hov du!! Ikke grine! Det er IKKE sjovt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.