Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.863 visninger
89 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

AnneL

Ja - beklager Men nu er jeg ved at blive skør!
Det er efterhånden flere gange dagligt at vi må fjerne dyre afføring fra vores indkørsel! Lækkert lækkert (er ikke selv dyre menneske)
Og nu må jeg simpelthen høre jer kloge dyre elskere, er dette afføring fra en hund??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Joan ( Smallie )

Ligner jo meget godt en hundelort

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

Joan ( Smallie ) skriver:

Ligner jo meget godt en hundelort

Jo det syntes jeg også. Men vi har talt med nogle naboer, som har hunde, og de siger, at det ikke kan være en hund, det må være katte. De har ikke set efterladenskaberne, og uden at skulle gøre mig klog på noget, tror jeg ikke dette kan komme ud af en kat

Anmeld

8. oktober 2012

bonnie81

ja det vil jeg mene det er og det er totalt klamt at folk ik samler op

køb sådan et skilt her og sæt op

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2012

JS<3

øvøv  det er så irreterende med de lorter alle vegne, tit sker det også her. Jeg har selv to SMÅ hunde, og selvom ders lorte ikke er voldsomme store, så har jeg ALTID poser med til dem, og de bliver brugt flittigt (:

Jeg syntes det ligner en hundelort

Anmeld

8. oktober 2012

Guldet

Vil sige, ville da tro det var en hunde høm høm.. :-) Hvad tænker du selv?

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

Ja det er da næsten helt sikkert en hund der har fundet sit " favorite spot " men kan jo også være andre dyr :/ en kat, min mor har en kæmpe kat der seriøst laver større lort end hendes hund ! 

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

bonnie81 skriver:

ja det vil jeg mene det er og det er totalt klamt at folk ik samler op

køb sådan et skilt her og sæt op

Det er MEGA klamt!! Jeg efterlader da heller ikke mine børns beskidte bleer i deres indkørsel. Jeg har godt se at flere på vejen har sat sådan et op. Det må jeg også gøre. Hvor køber man mon sådan et?

Anmeld

8. oktober 2012

Guldet

AnneL skriver:

Jo det syntes jeg også. Men vi har talt med nogle naboer, som har hunde, og de siger, at det ikke kan være en hund, det må være katte. De har ikke set efterladenskaberne, og uden at skulle gøre mig klog på noget, tror jeg ikke dette kan komme ud af en kat

Jeg har både kat og hund, jeg ville i hvertfald tro, at min kat var blevet noget syg, hvis den kunne lave sådan en kæmpe krabat.. ! hehe - Kan ikke lade være med at tænke på en episode i Klovn - med frank og Casper, hvor Frank skider i kattebakken, så udfra den episode, ligner det en menneskelort..hæhæ! Ej vil altså tro det er fra en hund!

Anmeld

8. oktober 2012

AnneL

JS<3 skriver:

øvøv  det er så irreterende med de lorter alle vegne, tit sker det også her. Jeg har selv to SMÅ hunde, og selvom ders lorte ikke er voldsomme store, så har jeg ALTID poser med til dem, og de bliver brugt flittigt (:

Jeg syntes det ligner en hundelort

Ja, det er virkelige irriterende. Lortene ligger helt inde foran vores bil, inden plankeværket. Vi går den vej når vi skal smide vores reklamer ud. For leden fik kæresten trådt i en, han så det ikke før han var kommet indenfor, og der var lort på vores måtte op på vores klinkegulv! Bliver SÅ sur. Det er altså privat grund.
Mange tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.