Er dette en hundelort (med foto) ikke for sarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

EnGodMor

AnneL skriver:

Tak for din ekspertise
Jeg fatter simpelthen ikke, at folk kan være SÅ ligeglade. Overvejer lidt at samle det hele i en spand, og når jeg finder ejermanden læsse det hele af foran deres hoveddør. Tak for lån.

super go ide hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

SussieThyssen

Tak for dit svar og råd.
Der er bred enighed om at der er tale om en hunde hømhøm.
Der er blevet foreslået skilte, hvilket jeg har sat op i dag, men jeg vidste ikke at der fandtes noget der hed "gå-væk-hund". Det vil jeg helt klart prøve hvis det andet ikke virker. Syntes alligevel det er lige voldsomt nok at sprede rotte gift (ironi kan være anvendt, hehe)

Nej nej..det er slet ikke rottegift, og hunde tager ingen skade af det. 

Det er spray eller pulver, du kan røre op i vand og spraye med i området, eller drysse ud som pulver. Det indeholder en lugt, som hunde ikke kan udstå (mennesker kan ikke lugte den) og som holder hunde væk. De går ganske enkelt uden om i en stor bue..og de stopper slet ikke op og så meget som letter ben.

Du kan få det i større dyrehandler og på nettet.

Anmeld

9. oktober 2012

AnneL

SussieThyssen skriver:

Nej nej..det er slet ikke rottegift, og hunde tager ingen skade af det. 

Det er spray eller pulver, du kan røre op i vand og spraye med i området, eller drysse ud som pulver. Det indeholder en lugt, som hunde ikke kan udstå (mennesker kan ikke lugte den) og som holder hunde væk. De går ganske enkelt uden om i en stor bue..og de stopper slet ikke op og så meget som letter ben.

Du kan få det i større dyrehandler og på nettet.

Hehe. Jeg ved godt at det ikke er rottegift. Det jeg mente var, at det nok var bedre med "gå-væk-hund" end rotte gift

Anmeld

9. oktober 2012

AnneL

engodmor skriver:

super go ide hehe

og også pøj pøj med jeres forsøg derhjemme

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

AnneL skriver:

Hehe. Jeg ved godt at det ikke er rottegift. Det jeg mente var, at det nok var bedre med "gå-væk-hund" end rotte gift

LOOL
Ja det tror jeg også.
Kommer i tanke om, at man også kan få det i byggemarkeder
(altså ikke rottegift, men gå-væk-hund)

Anmeld

9. oktober 2012

AnneL

SussieThyssen skriver:

LOOL
Ja det tror jeg også.
Kommer i tanke om, at man også kan få det i byggemarkeder
(altså ikke rottegift, men gå-væk-hund)

Jeg må ud og stor shoppe. Hvad gør man ikke for at slippe for at samle hundelorte op dagligt.

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

AnneL skriver:

Jeg må ud og stor shoppe. Hvad gør man ikke for at slippe for at samle hundelorte op dagligt.

Bvaaaadr! 

Nej, kan så inderligt godt forstå dig.
jeg holder meget af hunde og har selv haft adskillige, men hundehømmer er altså bare noget af det værste.

Held og lykke med indkøbene.

Anmeld

9. oktober 2012

AnneL

SussieThyssen skriver:

Bvaaaadr! 

Nej, kan så inderligt godt forstå dig.
jeg holder meget af hunde og har selv haft adskillige, men hundehømmer er altså bare noget af det værste.

Held og lykke med indkøbene.

Tak for forståelsen Gid alle hundeejere var sådan.

Jeg er ikke selv dyremenneske, men har intet imod folks kæledyr, men jeg begynder jo ikke ligefrem at elske dyr mere når de skider i min have, tværtimod

Hmm - ved nærmere eftertanke må den jo egentlig gerne skide der, HVIS bare dens ejer gad at fjerne det

Igen, tusind tak for hjælpen. Alle sejl skal sættes ind, jeg er SÅ træt af det nu.

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

AnneL skriver:

Tak for forståelsen Gid alle hundeejere var sådan.

Jeg er ikke selv dyremenneske, men har intet imod folks kæledyr, men jeg begynder jo ikke ligefrem at elske dyr mere når de skider i min have, tværtimod

Hmm - ved nærmere eftertanke må den jo egentlig gerne skide der, HVIS bare dens ejer gad at fjerne det

Igen, tusind tak for hjælpen. Alle sejl skal sættes ind, jeg er SÅ træt af det nu.

Jamen det er da med det, som med rygning.
Selvom man ryger, kan man jo godt vise hensyn...og det samme gælder hvis man er hundeejer. Man kan godt sørge for at ens hund ikke er til gene for andre, og derfor samler man op efter den.
I mit univers er det logik for burhøns.

Når jeg har haft hund, har jeg altid haft de der små sorte hunde-prutte-poser bundet til snoren, så det lige var til at binde af snoren og bruge

Anmeld

9. oktober 2012

AnneL

SussieThyssen skriver:

Jamen det er da med det, som med rygning.
Selvom man ryger, kan man jo godt vise hensyn...og det samme gælder hvis man er hundeejer. Man kan godt sørge for at ens hund ikke er til gene for andre, og derfor samler man op efter den.
I mit univers er det logik for burhøns.

Når jeg har haft hund, har jeg altid haft de der små sorte hunde-prutte-poser bundet til snoren, så det lige var til at binde af snoren og bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.